Jump to content

kleding

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb een vraag als ik een filmpje zie van gta lcs dan zie ik altijd de zelfde pak mijn vraag is of je kleding kan veranderen

Geplaatst:
ik heb een vraag als ik een filmpje zie van gta lcs dan zie ik altijd de zelfde pak mijn vraag is of je kleding kan veranderen

Ja en de outfits speel je vrij na het voltooien van missies. In het begin heb je 3 outfits:

• Casual Clothes
  • Leone Suit
  • Avenging Angels Outfit

Het zijn wel volledige outfits waar je bijvoorbeeld niet het vestje van die en een broek van dat kunt aandoen.

Geplaatst: (bewerkt)

volgens mij krijg je dan later na de missie the portland chainsaw masquarde een overal en je krijgt zo een gympak na de eerste missie op staunton island dan kan je ook nog een chaufeuroutfit krijgen na de missie Rollercoaster Ride na A Date with Death krijg je een tuxedo outfit na Rough Justice van salvatore krijg je een layer outfit er zijn nog meerdere outfits maar ik kan ze mij niet meer herineren

Bewerkt: door gta idiood
Geplaatst:
maar kan je zelf kleding kopen bedoel ik geen suits ofzo?

Nee dat kan niet en trouwens het avening angels costum krijg je na de missie Frighteners.

Geplaatst:

maar kan je zelf kleding kopen bedoel ik geen suits ofzo?

Nee dat kan niet en trouwens het avening angels costum krijg je na de missie Frighteners.

ok bedankt dat wou ik al heel lang weten

Geplaatst:
Hier staan een paar suits. Verder is er nog: Toni in een kippenpak, Toni in onderbroek, Toni in een Kill Bill pak en nog een paar dacht ik.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...