Carl_Johnson2 Geplaatst: 17 januari 2006 Rapport Geplaatst: 17 januari 2006 ik heb een vraag als ik een filmpje zie van gta lcs dan zie ik altijd de zelfde pak mijn vraag is of je kleding kan veranderen Reageren
Svenie Geplaatst: 17 januari 2006 Rapport Geplaatst: 17 januari 2006 ja dat kan je maar je speelt kleding vrij in de missies in de eerste krijg je meteen al de leone suit Reageren
VforV Geplaatst: 17 januari 2006 Rapport Geplaatst: 17 januari 2006 ik heb een vraag als ik een filmpje zie van gta lcs dan zie ik altijd de zelfde pak mijn vraag is of je kleding kan veranderen Ja en de outfits speel je vrij na het voltooien van missies. In het begin heb je 3 outfits: Casual Clothes Leone Suit Avenging Angels Outfit Het zijn wel volledige outfits waar je bijvoorbeeld niet het vestje van die en een broek van dat kunt aandoen. Reageren
Svenie Geplaatst: 17 januari 2006 Rapport Geplaatst: 17 januari 2006 (bewerkt) volgens mij krijg je dan later na de missie the portland chainsaw masquarde een overal en je krijgt zo een gympak na de eerste missie op staunton island dan kan je ook nog een chaufeuroutfit krijgen na de missie Rollercoaster Ride na A Date with Death krijg je een tuxedo outfit na Rough Justice van salvatore krijg je een layer outfit er zijn nog meerdere outfits maar ik kan ze mij niet meer herineren Bewerkt: 17 januari 2006 door gta idiood Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 17 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 januari 2006 maar kan je zelf kleding kopen bedoel ik geen suits ofzo? Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 17 januari 2006 Rapport Geplaatst: 17 januari 2006 maar kan je zelf kleding kopen bedoel ik geen suits ofzo? Nee dat kan niet en trouwens het avening angels costum krijg je na de missie Frighteners. Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 18 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 maar kan je zelf kleding kopen bedoel ik geen suits ofzo? Nee dat kan niet en trouwens het avening angels costum krijg je na de missie Frighteners. ok bedankt dat wou ik al heel lang weten Reageren
LucasV Geplaatst: 18 januari 2006 Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 Hier staan een paar suits. Verder is er nog: Toni in een kippenpak, Toni in onderbroek, Toni in een Kill Bill pak en nog een paar dacht ik. Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 18 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 beetje laat maar bedankt voor het helpen Reageren
Dizzee Geplaatst: 18 januari 2006 Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 Ik ben ongeveer bezig met de screenshots van alle suits. Volgende week staan ze zeker allemaal op wikigta. EDIT: Matiscus heeft ze er allemaal al opgezet. http://nl.wikigta.org/index.php/Grand_Thef...Stories_Outfits Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.