Jarno Geplaatst: 17 januari 2006 Rapport Geplaatst: 17 januari 2006 (bewerkt) SwIFMaps Hoofdtopic Inleiding Uitleg MTA:SA kan elk moment uitkomen. Natuurlijk ga ik ook vaak spelen maar ik wil me ook gaan richten op het maken van (Race) maps. Ik zal vooral fun/rare maps maken. Ik heb al enkele ideeën. Ideeën zijn zoals altijd welkom. Ik maak dit topic nu al omdat anders bij de release ook zo'n topic maakt en dan doe ik ook en ben ik een beetje een na-aper :$ . Maar nu ben ik iedereen hier voor . Ik post ook een aantal 'Work-In-Progress' maps zodat jullie een idee krijgen. Het zou zeer zwak zijn om de ideeën en/of materiaal van mijn maps of topic te stelen. Als dees of gene dit doet en het heeft met dit forum te maken zal ik deze gebruiker aangeven bij één van de beheerders. Team verband Ik doe het zins gister ook in team verband. Nouja SwIFMaps is nu een soort team die maps maken en releasen. Wat mag je doen als je in het team zit Maps maken van ideeën van mensen van dit topic Eigen maps maken (Ideeën) Team Leader - Jarno Members - TheRing - Typhoon - Tales - Big Bear - Starkiller - W3sl3y Maps SwIFMaps | Official maps Ideeën SwIFMaps | Ideeën Aanmelden Wil je het SwIFMaps team komen versterken en zelf maps kunnen maken? Dan moet je een map maken die je door ons wil laten beoordelen en als deze goed is dan mag je het SwIFMaps team versterken. Stuur een PM/PB naar een SwIFMaps leider of reageer in dit topic met de download link van je map. Bewerkt: 9 februari 2006 door Jarno
RTS Geplaatst: 17 januari 2006 Rapport Geplaatst: 17 januari 2006 Leuk idee, misschien kan je me helpen om een leuk map te maken voor onze clan?
AmsterdamBoy Geplaatst: 17 januari 2006 Rapport Geplaatst: 17 januari 2006 (bewerkt) Kheb effe 1 vraag. Mocht jij niet SA-MP beta tester zijn? Of was dit gewoon een pure grap? Ontopic Hoe moeten op de top van Mount Chiliad te komen zonder die wegen. Helicopter of Vliegtuig? Bewerkt: 17 januari 2006 door AmsterdamBoy
Jarno Geplaatst: 18 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 (bewerkt) [offtopic] @ Amsterdamboy: Ik ben niet geliefd bij Mike en Luke (Twee op's in de SA-MP IRC Kanalen). Ben heel irritant volgens hun. Maar ik zit nog wel in beta team. [/offtopic] @Amsterdamboy: Gewoon via de ruige weg recht naar boven @ RTS: Wie weet Bewerkt: 18 januari 2006 door Jarno
-Niels- Geplaatst: 18 januari 2006 Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 Misschien een map...in een voetbalstadion ofzo! Of een Race-circuit (Indianopolis, Amerika) en dan tegen mekaar racen...dat is vet lachen!
Jarno Geplaatst: 18 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 MTA support geen custom objecten. En niet alle objecten uit San Andreas zitten erin.
Azer Geplaatst: 18 januari 2006 Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 En niet alle objecten uit San Andreas zitten erin.niet? geloof dat ze in de laatste maanden +/- 15.000 objecten aan de MapEditor hebben toegevoegd.
Jarno Geplaatst: 18 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 Dan weet ik het ook niet meer hoor .
tjah77 Geplaatst: 18 januari 2006 Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 Een race rond heel SA? En btw goed idee.
W3sl3y Geplaatst: 18 januari 2006 Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 Ja, gewoon een simpele brede weg langs SA. Dat gaat puur op snelheid en maakt de winkans voor elke speler heel hoog.
Jarno Geplaatst: 18 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 Dank jullie voor ideeën. Ik heb ze toegevoegd aan me nieuwe Ideeën lijstje.
AmsterdamBoy Geplaatst: 18 januari 2006 Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 (bewerkt) Ja, gewoon een simpele brede weg langs SA.Dat gaat puur op snelheid en maakt de winkans voor elke speler heel hoog. Gewoon de Freeway Dat was de naadeel van GTA III en VC dat ze geen Freeway hadden. De Snelweg Race. Bewerkt: 19 januari 2006 door AmsterdamBoy
need my speed Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 Desert Swinging: Je rijd rond met allemaal snelle auto's (Super GT, Bullet, Hotring Racer enz), en steeds als je voorbij een checkpoint komt, moet je een hele nauwe bocht doen om de volgende checkpoint te pakken, zo iets dus: Groen streepje = Checkpoint Wit rondje = De finish Grijs rondje = De start Race:
AmsterdamBoy Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 (bewerkt) Sorry als deze TE GROOT is maar omdat dit MAPS topic is kan ik het wel posten? Freeway/Snelweg Race Rood = Start Groen = Weg Licht Blauw = Toegevoegde Weg Blauw = Finish Kleinere http://img62.imageshack.us/my.php?image=sanandreasmap3jw.jpg Bewerkt: 21 januari 2006 door AmsterdamBoy
.Sharingan Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Villa Rally ... dat je vanaf Maddogs Mansion start ... vanaf daar naar een Villa in LV ofzo hopelijk maak je deze !!!
Recommended Posts