Jump to content

SwIFMaps | Hoofdtopic


Jarno

Recommended Posts

  • Reacties 88
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jarno

    28

  • AmsterdamBoy

    11

  • Typhoon

    7

  • Le MrG

    6

Ik heb vanmiddag wat op de fiets bedacht! Hier de ideen:

Ten eerste zal ik een hydra map maken met 6 checkpoints en 16 spawn points.. niet echt spectulair lijkt het maar het wordt heel leuk! Het wordt een echte race... over heel sa!

Ten tweede:

Ik zoek een stadion uit! Ik denk die in LS en maak daar een explosive race, je zal elke ronde een nieuwe voertuig krijgen, en het zal een moeilijke finish worden!

Dit wordt echt secuur rijden en slim beuken...

Ik hoop dat jullie het leuk lijkt.

Bewerkt: door Typhoon
Link to comment
Delen op andere websites

Goed nieuws.

Typhoon heeft SwIFMaps gejoind. Zijn map zag er mooi uit en het idee is naar mijn mening fantastisch. Zijn map 'The Hiddenpackage' is toegevoegd aan de post.

Ook is RTS eruit gegooid (Vertel het hem nog wel via MSN ofzo) omdat hij nog geen maps heeft gemaakt.

SwIFMaps bestaat nu uit:

  • Jarno
  • TheRing
  • Typhoon

Ik en de andere leden hopen natuurlijk (neem ik aan) dat er meer mensen en veel leuke en nieuwe maps komen.

[edit]

Ik heb net een aparte ideeën topic aangemaakt. Post voortaan daar je ideeën voor SwIFMaps leden.

[/edit]

Bewerkt: door Jarno
Link to comment
Delen op andere websites

Hier geen reclame maken voor andere maps die niet door SwIFMaps zijn. Wil je een map laten beoordelen om bij SwIFMaps te komen dan PM/PB je mij met de link naar je map.

Graag de mensen die eerder vroegen om hun map te laten beoordelen om erin te komen graag request opnieuw sturen via PM/PB.

Link to comment
Delen op andere websites

Toegevoegd.

[edit]

Tales heeft SwIFMaps gejoind. Met zijn voorbeeld map heeft hij laten zien dat hij het ook kan. Misschien denken sommige dat iedereen maps kan maken. Dat is ook wel zo. Het is niet moeilijk leren. Maar ideeën en doorzettings vermogen hebben. Dat is een probleem bij veel mensen en de zin natuurlijk.

Bewerkt: door Jarno
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hier nog een leuke map. Je moet door allemaal steegjes rijden en door de rijke buurt in Los Santos.

Je begint in Grove Street en eindigt op het strand in Los Santos (weet even de naam niet van het strand)

Je kunt mijn map hier downloaden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hier nog een leuke map. Je moet door allemaal steegjes rijden en door de rijke buurt in Los Santos.

Je begint in Grove Street en eindigt op het strand in Los Santos (weet even de naam niet van het strand)

Je kunt mijn map hier downloaden.

Hier kan je alleen aanmelden voor dat SwIFMaps team.

Je moet effe bij de pinned topics checken want daar kan je het zetten.

PS: Ik vraag nog steeds of ik erin mag.(Ik zie het nu al niet inzitten althans Tales inzit omdat ik eerder had gevraagd.)

Je moet wel antwoorden anders blijf ik het maar vragen :D

Bewerkt: door AmsterdamBoy
Link to comment
Delen op andere websites

PS: Ik vraag nog steeds of ik erin mag.(Ik zie het nu al niet inzitten althans Tales inzit omdat ik eerder had gevraagd.)

Je moet wel antwoorden anders blijf ik het maar vragen :D

Zoals ik al in ander topic zei bij ideeën gelieve opnieuw aanmeldingen te doen liefst via PM of hier reageren met duidelijke vermelding van 'Aanmelding'.

[edit]

Sinds deze ochtend gaat Goliat het SwIFMaps team versterken met zijn maps. Ik hoop dat hij goed werk levert.

[/edit]

Bewerkt: door Jarno
Link to comment
Delen op andere websites

Ik neem aan dat ik me wel mag aanmelden?

Tank Attack

Omschrijving: Een race Deathmatch, in de Grove Str.

Spawnpoints: 17

Checkpoints: 0

Download: Hier

RC Fun

Omschrijving: Een race, in het teken van RC vehicles

Spawnpoints: 9

Checkpoints: 28

Download: hier

Link to comment
Delen op andere websites

Desert Storm

Omschijving:Een Deatmatch map ! Verdant Meadows vs. Army Base !

Checkpoints:0

Spawnpoints:23

Download:Hier !

Escape From Quarry

Omschrijving:Een map nageboots van die Missie waarbij je moet ontsnappen van de Quarry !

Checkpoints:29

Spawnpoints:33

Download:Hier !!

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...