Le MrG Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 Nog eentje Rocker Queen Omschrijving:Een leuke race waarbij je start vanaf the Visage ! Er komen Monstertrucks,RC voertuigen en motoren in voor ! Maker:TheRing A.K.A. [XST]MrG[NL] Spawnpoints:33 Checkpoints:31 Download:Hier !
Blastov Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 Ik ben ook bezig met een map, East Los Santos race, in een van de komende dagen zal hij af zijn
Big-Bear Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 Desert Trucks Omschrijving:Een zeer leuke race, waarbij je in een Industrie Truck, zeer lang door de woestijn moet rijden, met veel Off-road gebieden, en ook wat stukjes op de wegen, een echte aanrader!! Maker: Big Bear Spawnpoints:20 Checkpoints:152 Download: hier
.Sharingan Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 kun je btw ook die vrachtwagen + aanhanger laten spawnen !? en ik ga nog ene maken van LS Airport ... dan helemaal naar SF en naar Lv (met allemaal kleine weggetjes natuurlijk)
Goliat Geplaatst: 30 januari 2006 Rapport Geplaatst: 30 januari 2006 nee die ene truck met benzine kan helaas niet
Le MrG Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 MrG Thunder beschrijving:Een race met Sandking door Whetstone en Flint Country Spawnpoints:15 Checkpoints: 82 Download:hier
Typhoon Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 Ik heb het deze week druk, dus ik heb niet echt tijd om maps te maken.
Goliat Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 Ik heb eigenlijk ook geen tijd maar ik werk daarom gewoon elke dag een kwartiertje aan een nieuwe map!
JGuntherS Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 (bewerkt) Angel Pine Omschrijving: Een ritje door Angel Pine en omstreken, je begint met een Buffalo en later krijg je een quad! De race is vrij kort, maar dat is ook wel eens leuk ! Maker: JGuntherS Spawnpoints: 32 Checkpoints: 17 Download: Angel_Pine.zip Ik hoop dat ik nu member mag worden van SwIFMaps Bewerkt: 1 februari 2006 door JGuntherS
AmsterdamBoy Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 Angel PineOmschrijving: Een ritje door Angel Pine en omstreken, je begint met een Buffalo en later krijg je een quad! De race is vrij kort, maar dat is ook wel eens leuk ! Maker: JGuntherS Spawnpoints: 32 Checkpoints: 17 Download: Angel_Pine.zip Ik hoop dat ik nu member mag worden van SwIFMaps Dan moes je toch PM sturen? en daar je map geven heb ik ook gedaan al geen antwoord (Sinds 25 Jan)
JGuntherS Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 Volgens mij hoef je geen PM te sturen. AanmeldenWil je het SwIFMaps team komen versterken en zelf maps kunnen maken? Dan moet je een map maken die je door ons wil laten beoordelen en als deze goed is dan mag je het SwIFMaps team versterken. Stuur een PM/PB naar een SwIFMaps leiderof reageer in dit topic met de download link van je map. Als het wel had gemoeten, mijn excuses!
Goliat Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 Eey JGuntherS ik zou Jarno ook ff op msn toevoegen, is veel makkelijker communiceren MSN Jarno: ywa@xoti.net
Typhoon Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 Je moet niet zomaar emails geven Goliat meschien wil Jarno dit wel helemaal niet, als je een email wilt geven kan je dat beter met toestemming van Jarno doen, en dan per PB. Maar als het nuttig is mag het van Jarno wel volgens mij.
JGuntherS Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 Delete de email maar, ik had Jarno al
Recommended Posts