Jump to content

SwIFMaps | Hoofdtopic

Recommended Posts

Geplaatst:

Extreme Jumping

Beschrijving:Een map waarvan je van de gebouwen af moet jumpen

Erg leuk

Spawnpoints:32

Checkpoints:16

Download:hier

• Reacties 88
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Jarno

28

• AmsterdamBoy

11

• Typhoon

7

• Le MrG

6

Geplaatst:
Je moet niet zomaar emails geven Goliat meschien wil Jarno dit wel helemaal niet, als je een email wilt geven kan je dat beter met toestemming van Jarno doen, en dan per PB.

Maar als het nuttig is mag het van Jarno wel volgens mij.

Het mag zo ie zo omdat zijn MSN zelfs bij z'n profiel staat ;)

Geplaatst:

Oke.. dan is het goed, maar ik denk niet dat iedereen wil dat zijn email bekent wordt gemaakt ;)

Geplaatst:

Dat begrijp, ik was ook niet van plan om iedereen z'n e-mail zomaar neer te zetten ;)

Maar we wijken af van het onderwerp, heeft iemand nog maps gemaakt?

Geplaatst: (bewerkt)

Ok dus kan het hier ook?

@Jarno wist ik veel?

Bewerkt: door AmsterdamBoy
Geplaatst:

Liever wel JGuntherS maar oke voor deze keer. En AmsterdamBoy, lezen is ook moeilijk voor jou hé. Ik heb een aantal keren gezegd dat iedereen die zich al had aangemeld. Maar hier mag ook. Sorry iedereen voor late map toevoegingen of toelatingen. Zeker deze week. Zit een beetje aan de drukke kant. Ik probeer het morgen allemaal af te ronden wat er nu binnen is. Het doet me iniedergeval deugt dat veel mensen interesse hebben in SwIFMaps.

Mensen die zich aanmelden willen voor SwiFMaps, je moet dit doen:

PM Jarno met een duidelijke titel, dus Aanmelding SwiFMaps, in dat bericht moet je map staan met de info ervan, het is ook handig om je email adres erbij te zetten voor makkelijkere communicatie!

Je kan dit lijste gebruiken:

[LIST]
[*] [b]Descriptie:[/b] Hier zet je wat er in je map gebeurt, je kan dingen over voertuigen zeggen of veel jumps etc
[*] [b]Maker:[/b] Hier de naam van jou
[*] [b]Waar:[/b] Waar speelt de map zich af?
[*] [b]Spawnpoints:[/b] Het aantal spawnpoints
[*] [b]Checkpoints:[/b] het aantal checkpoints
[*] [b]Download:[/b] [url=http://www.mtavc.com/bdc/?p=upload]Deze[/url] link kan je je race plaatsen, je moet je wel eerst registreren. Je kan het ook met Rapidshare doen maar dit is handiger.
[/LIST]

Je kan het tevens hier ook posten! Dan doe je het zelfde vermeld je even duidelijk Aanmelding SwiFMaps, + maps en info.

Hou je hier astjeblieft ook aan zodat we dit topic goed en overzichtelijk kunnen houden!

Ik hoop dat het duidelijk is!

Typhoon.

Bewerkt: door Typhoon

[*] Descriptie: Je begint hoog boven de zee bij los santos. Dan race je op een moter via een weg naar benden. Daarna race je met een boot naar het vaste land. En dan rij je via Palomino creek naar grove street.

[*] Maker: Hij heet nu something omdat ik geen goeie naam kon verzinne voor deze map

[*] Waar: zee, Los santos, palomino creek

[*] Spawnpoints: 27

[*] Checkpoints: 52

[*] Download: hier

Als iemand een goeie naam weet voor deze map, zeg die dan maar.

Bewerkt: door starkiller

euy,

ik zou ook graag het swif team willen joinen

dit zijn mijn maps ;)

en nog een vraagje hebben jullie een site?

naam: perfectstunt

[*] Descriptie: eeen hele grote sunt map waar je zelf met boten en vliegtuigen kan stunten.

er is onderandere een grote loop, een paar grote stunts met lange weg ervoor, een stunt voor boten over de goldengate birdge heen en nog veel meer ;)

[*] Maker:pietjuh

[*] Waar: SF airport en er omheen

[*] Spawnpoints: 41

[*] Checkpoints: 0

[*] Download: klik hier

naam:TopTop

[*] Descriptie: is een race van de top van chilliad na de top van arco del oeste onder weg heb je een aantal stunten en andere leuke dingen;)

[*] Maker: pietjuh

[*] Waar: whetstone. tierra robada

[*] Spawnpoints: 29

[*] Checkpoints: 56

[*] Download: klik hier

Bewerkt: door pietjuh1
Geplaatst:

Ik zit nu op een moeilijk punt. Zoals velen weten heb ik projecten die starten en weer binnen een aantal weken of maanden doodgaan. Simpel weg omdat ik een druk jongetje bent. Daarom wil ik van de rest horen of SwIFMaps door moet gaan of niet?

Geplaatst:

Dat ligt helemaal aan jezelf. Als je het druk hebt en zoals je al zegt meerdere projecten weet ik niet hoelang Swifmaps nog bestaat. Ik mis het in ieder geval niet omdat ik toch geen maps download, keus is aan jouw.

Geplaatst:

RTS heeft gelijk. Bij deze is SwIFMaps (Net zoals SwIFMods) verleden tijd. Ik ben vanplan dit soort dingen niet meer te doen in groepen/teams, behalve als ik zeker weet dat het een succes wordt. Ik wens bij deze de ex-SwIFmaps team leden een goede dinges :puh: toe.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...