EJanick Geplaatst: 17 januari 2006 Rapport Geplaatst: 17 januari 2006 Heej ik ben bezig met het moddelen van een golf. Ik wil der een nederlandse politiewagen van maken voor in mijn mod, ik heb alleen geen goeie afbeelding van zo'n ding en kan iemand mee helpen? Groeten EJ Reageren
Matiscus Geplaatst: 17 januari 2006 Rapport Geplaatst: 17 januari 2006 Ik wil jou wel helpen. Stuur me een PM met jouw MSN erin. Dan kunnen we op msn verder praten. Reageren
Grove St. Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 Ziezo een pic van de wagen! Gr. Grove St.... Reageren
Big-Bear Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 (bewerkt) Je had eventueel ook even je grootste vriend Google kunnen gebruiken, en had je zeker dergelijke plaatjes gevonden Verder nog veel succes [EDIT]Dit is toch echt een onnodige post Grove St. want ik heb het tegen Ejanick[/EDIT] Bewerkt: 20 januari 2006 door Big Bear Reageren
Grove St. Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 Je had eventueel ook even je grootste vriend Google kunnen gebruiken, en had je zeker dergelijke plaatjes gevonden Verder nog veel succes mijn pic is van google Reageren
Donwell Geplaatst: 30 mei 2006 Rapport Geplaatst: 30 mei 2006 Laat me weten wanneer hij klaar is! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.