Jump to content

Beste/Leukste San Andreas multiplayer?

Multiplayer  

45 leden hebben gestemd

1. 1. Beste/Leukste San Andreas multiplayer?

• MultiTheftAuto: San Andreas
      23
    • SanAndreas MultiPlayer
      12
    • GTA: Rumble
      2
    • gtaT
      2
    • GTA Syncd'
      0
    • Anders namelijk.....
      0

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste/Leukste San Andreas multiplayer?

Kies en stem. Het gaat er niet om of er al een release is of niet. En het is leuker als je ook een reactie maakt en daarin zet waarom je het leuker vindt.

Succes!

P.S. ik heb me eigen MP mod niet toegevoegd want die zou toch geen stemmen krijgen :N

• Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Azer

5

• M.Toreno

5

• Jarno

3

• AmsterdamBoy

3

Geplaatst: (bewerkt)

GTA Sync'd, waarom voeg je die nou toe, die heeft al 4 verschillende teams gehad, dus dat wordt niks.

en je hebt de optie vergeten ' geen van allen', want er zijn er maar 2 beschikbaar(nog) en dat zijn gtat en gta rumble. SA-MP heeft naar mijn mening de meeste indruk gemaakt, maar ik heb al andere signalen opgevangen, waardoor de video bijna in t niet valt, dus ik stem op 'geen van allen'( van de 5 mogelijkheden, *hint * een ander project kan ik zelf testen dus weet ik wat er komen gaat ; maar gelukkig kent bijna niemand die nog :engel: )

gtat en gta rumble zijn twee soorgelijke projecten, weinig inhoud, sync bagger.

MTASA heeft een bagger sync, met als uitzondering dat er nieuwe gameplay is( ten opzichte van de oude generatie van mta). op zich nog niet veel nieuws, maar de map editor is wel een pluspunt

Bewerkt: door M.Toreno
Geplaatst:

Sorry maar ik kan geen opties meer toevoegen. Ik had gehoord dat GTA: Syncd weer testers zoekt dus die heb ik ook maar toegevoegd.

ja ok, maar elke gek kan een multiplayer mod starten he ;) t afmaken is vaak een probleem. verder is de poll wel goed, omdat je overige 4 ' bekende' multiplayer mods op een rij hebt gezet. deze hebben allemaal of een speelbare versie uitgebracht, of die komt binnenkort.

Bewerkt: door M.Toreno

Mijn stem gaat naar SA:MP, tsja duidelijk he, de beste mpmod die ik tot dusver voor GTA:SA gespeeld heb ;)

@Toreno: site van de onbekende mod is dood :puh: dus je moet jezelf en/of rayden ff schoppen ;)

Bewerkt: door Azer
Geplaatst:

wat een verrassing :Y

en over die site, ja ik zag t laatst :schater: moet t ff via via doorgeven, want ik heb die gast niet in me msn lijst :schater:

Geplaatst:

Bij nader inzien nog van de eerste video van SA-MP (GTAMP) was de sync erg mooi. Dus als ik nog een keer kon stemmen dan toch voor SA-MP.

Geplaatst:

Deze poll vind ik een beetje zinloos want volgensmij kan je pas beoordelen als je de mods hebt gespeeld.

Mijn stem gaat dus naar MTA:SA :Y

Geplaatst:

Ik denk dat MTA:SA mij voorlopig hte best gaat bevallen. Maar dit kan ik pas met zekerheid zeggen als ik het gespeeld heb.

Geplaatst:

Heb even de optie: Anders namelijk........ toegevoegd.

En ja ik weet het nog niet, hetzelfde als wat Joriz zegt maar als MTA Fan ga ik dus voor MTASA.

Geplaatst:

bah dan had ik dus voor anders namelijk gestemd. maar ik kan niet meer stemmen want volgens t forum heb ik al gestemd :schater: t enige wat ik eerst gedaan heb is t bekijken van de resultaten, maargoed....

Geplaatst:

Ik heb voor MTA:SA gestemd, helaas is het nog niet uit. Ik kijk er wel naar uit. Het lijkt me heel leuk. GTA:SA is nu al leuk.

Geplaatst:

MTA:SA als het lang duurt voor de realease moet het wel minder bugs in zitten.

SA-MP was effe een tijdje cancelled

Geplaatst:
SA-MP was effe een tijdje cancelled
incorrect, ze hadden alleen een tijdje een andere naam...
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...