Jump to content

Beste/Leukste San Andreas multiplayer?

Multiplayer  

45 leden hebben gestemd

1. 1. Beste/Leukste San Andreas multiplayer?

• MultiTheftAuto: San Andreas
      23
    • SanAndreas MultiPlayer
      12
    • GTA: Rumble
      2
    • gtaT
      2
    • GTA Syncd'
      0
    • Anders namelijk.....
      0

Recommended Posts

Geplaatst:
SA-MP was effe een tijdje cancelled
incorrect, ze hadden alleen een tijdje een andere naam...

Correct ProjecT van SA:MP wel niet GTA:MP

• Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Azer

5

• M.Toreno

5

• Jarno

3

• AmsterdamBoy

3

Geplaatst:
wat? :7 ik denk dat ik je begrijp (alhoewel), maar voor de duidelijk SA:MP en GTA:MP is 1 pot nat...
Geplaatst: (bewerkt)
wat? :7 ik denk dat ik je begrijp (alhoewel), maar voor de duidelijk SA:MP en GTA:MP is 1 pot nat...

Anders had je de topic GTA MP leeft weer niet gemaakt.

@Mike Toreno

Goeie idee

Bewerkt: door AmsterdamBoy
Geplaatst:

laten we t zo zeggen, SA-MP is officieel eventjes stopgezet, maar eigenlijk niet bepaald. maar kyeman heeft inderdaad zich een tijdje teruggetrokken, dat was wel te merken op gtaforums( eventjes in zn profiel kijken zegt genoeg).

Geplaatst:
Hoe moet ik nou kiezen als ik nog niks heb gespeeld :?
niet :) gewoon wachten totdat er een mod verschijnt en/of je er genoeg informatie van hebt, zodat je een goede beslissing kan maken :)
Geplaatst:

Mta Sa ... het is ook de Meest gedownloade (daarmee bedoel ik de Release van VC)

Geplaatst:
het is ook de Meest gedownloade (daarmee bedoel ik de Release van VC)
daar doe je een riskante uitspraak ;) VC:MP is ook behoorlijk vaak gedownload hoor :puh:

ontopic:

zelfs na het spelen van MTA blijft mijn keuze op SA:MP vaststaan :)

• 2 years later...
  • 2 maanden later...

Willen jullie eerlijke resultaten? Ga het dan ook in het sa-mp forum vragen. Zul je zien dat daar sa-mp in de meerderheid is. De meeste sa-mp spelers op dit forum komen niet in het MTA gedeelte. Dus zullen die ook niet hier komen stemmen.

Edit: Oeps, ik geloof dat ik per ongeluk gebumpt heb. SA-MP forum is ook veel actiever. :puh:

Edit 2:Maakt blijkbaar niet uit aangezien het in dit topic stikt van de bumpers. SA-MP Rocks :Y

Bewerkt: door Juwayri

Ik hier normaal gesproken nooit, puur toevallig dat ik het zag staan eigenlijk. :puh:

Ik heb gekozen voor sa:mp, maar voor mij is het eigenlijk enige keuze, ik ken MTA:SA alleen van heel af en toe even spelen en van de map-editor.

En de andere multiplayers heb ik helemaal nooit gespeeld

EDIT: En de edits van Juwayri had ik dus niet goed gelezen. :puh:

Bewerkt: door Ymosky

Ik vind mta:sa (deathmatch) het beste. Je kan er meer, en het werkt beter vind ik.

het is niet alleen deathmatch. mta:sa deathmatch is zoals sa:mp: allemaal verschillende servers: Stunt/Race/Deathmatch en RPG waar ik me ook mee bezig houdt.

Bewerkt: door Simbad De Zeeman
Geplaatst:
Ik vind mta:sa (deathmatch) het beste. Je kan er meer, en het werkt beter vind ik.

Ik ken die eigenlijk alleen van de trailers. Dat zag er wel erg goed uit, en ik ben ook wel van plan om het ooit te gaan uitproberen.... alleen komt er bij mij dan nooit zoveel van terrecht. Of pas na heel lang :duh::puh:

Geplaatst:

Eigenlijk mis ik hier ook nog een keuze bij de poll. Er staat MTA San Andreas in het algemeen maar eigenlijk zijn er 2 soorten. En ik denk dat dan degene die voor MTA:SA hebben gekozen dan voor DM gaan kiezen. Maar ik zou persoonlijk tussen DM en RACE voor de RACE versie kiezen omdat daar de Map_editor bij zit. En voor de rest houd ik het wel bij SA:MP.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...