Jump to content

super pc

Recommended Posts

Geplaatst:

ik zoek achter een super pc maar op welke site staan er ?

ps : kan iemand ook een link geven van een foto van de zwaarste pc ooit ?

Geplaatst: (bewerkt)

Dat vind ik beetje onlogisch. De beste pc ooit. Je betaalt je plat. ;)

De beste grafische kaart die nu uit is Asus EAX1800XT 512Mb DDR3

Ik droom er zelf ook van... Maar helaas te veel geld. 630 euro voor een Grafische kaart. En als je dan nog de beste processor wil... versta je wat ik bedoel? Je kan zo duur gaan je wil. Op deze site kan je je pc samen stellen. Daar heb ik de mijne ook van: KLIK

Neem gewoon een goede standaard pc. Met een stevige processor. En goede Grafische kaart.

Greetz matiscus. :bier:

Bewerkt: door Matiscus

Matiscus. Je heb niet helemaal gelijk. Het beste/super pc ligt helemaal aan je zelf en bovendien zijn die helemaal niet te maken. Men gaat ook gelijk naar de prijs van de videokaart als of dat het enigste is wat erin zit. Natuurlijk is de beste pc op de wereld veel te duur, Maar zo'n videokaart die je zo net genoemd heb hebben wij helemaal niet nodig nu. Want geen een spel vraagt zo veel wat de kaart in huis heeft. En als de tijd eenmaal ervoor klaar is - is de kaart al 2 keer zo goedkoop. Het is alleen voor mensen die mee willen showen op LAN party's en die geld hebben net als een buurman met zijn Ferrari.

Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat het aan je persoonelijkheid ligt wat voor pc je wilt. De ene wil AMD en de andere Pentium. Ik wil Nvidia en de andere ATI. De prijzen verschillen dan een hoop maar als je het beste van de bijde partijen pakt heb je even goede hardware. Alleen is de ene op kleine dingen beter en andere op de andere.

En ik wil gewoon wedden dat je het geld niet hebt om zo'n pc te komen. Je hebt hem ook helemaal niet nodig. Als de tijd wanneer je het wel nodig hebt is zo'n pc 2 keer zo goedkoop.

Edit: Offtopic, het is MIJN stomMe en niet MIJN stome.

Bewerkt: door X-TX
Geplaatst:
De beste grafische kaart die nu uit is Asus EAX1800XT 512Mb DDR3

Ik droom er zelf ook van... Maar helaas te veel geld. 630 euro voor een Grafische kaart.

Een kaartje van 100 euro is tegenwoordig goed genoeg.

Geplaatst:

Een echte supercomputer is onbetaalbaar.. Die worden alleen ingezet bij NASA enzo, er zijn dan ook maar een paar echte supercomputers over de hele wereld. Ik heb ff een site voor je opgezocht waar ze precies uitleggen wat een supercomputer nou eigenlijk is... Het is wel in engels maar het is niet zo ingewikkeld..

Of bedoel je gewoon een normale pc met gigantisch hoge specs? Want dat heet natuurlijk niet ''Supercomputer''.

Groetjes :cya:

Ik raad je eens aan bij de Media Markt te kijken, daar hebben ze relatieve goedkope computers. Ik zag afgelopen zomer 1 van 2000 euro staan. Zonder beeldscherm ect.

Als ik het me goed herrinner had deze PC goedde specs. 2048mb werk geheugen, 4.3 ghz. Dual-layer. 300gb hardeschijf. 248 mb video kaart, dat is weer wat minder voor een top PC.

Je hebt er heel veel keus, ik weet zeker dat je er dan uit komt. Succes!

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:

Je moet niet naar Complete Computers kijken, het beste is om je PC te upgraden. Je koopt een kaartje van 80-100 euro, en hij draait goed, je koopt een geheugen van 512 RAM Mb, eventueel een Moederboard van 3000Mhz, en je hebt een snelle PC.

Geplaatst:
Je moet niet naar Complete Computers kijken, het beste is om je PC te upgraden. Je koopt een kaartje van 80-100 euro, en hij draait goed, je koopt een geheugen van 512 RAM Mb, eventueel een Moederboard van 3000Mhz, en je hebt een snelle PC.

Een beetje redelijke moederbord kost wel €350,-. Als je dan alles gaat upgraden, kun je evengoed een nieuwe PC kopen van 1000 euro.

Ohja, bij de Aldi stond er ook 1. Iets van 1000 euro supersnel. 1024mb, 3 ghz. 256mb videokaart, tv-radio kaart. Kijk maar eens in de folder.

Geplaatst:

Ik wil niks zeggen hoor Ruurd31, moederboard is dan wel rond 250,- tot 400,-, maar dan tel je daar Geheugen bij op 75,-, en een videokaart van 100,- dan kom ik toch op ongeveer zo'n 500,- euro, en dat is dan toch echt de helft van 1000,- euro

Geplaatst:

Een beetje redelijke moederbord kost wel €350,-. Als je dan alles gaat upgraden, kun je evengoed een nieuwe PC kopen van 1000 euro.

Ohja, bij de Aldi stond er ook 1. Iets van 1000 euro supersnel. 1024mb, 3 ghz. 256mb videokaart, tv-radio kaart. Kijk maar eens in de folder.

Vriend van mij heeft er ook een gekocht in de aldi, is wel een goed PC maar persoonlijk zou ik er toch niet voor kiezen omdat je er geen garantie bij krijgt en dat soort onderdelen gaan meestal minder lang mee, media markt lijkt me de beste keuze :)

Geplaatst:

Aldi computers gaan even snel kapot als een auto die van een flat af word gedropt.

De cd-drivers doen het binnen 2 maanden al niet meer, hardware geeft het veel te snel op en de boel raakt snel overhit. Ja, mijn vriend heeft er ook een.

Geplaatst:
Aldi computers gaan even snel kapot als een auto die van een flat af word gedropt.

Dat is niet waar...

Wij hebben een Aldi computer van 2001 en hij doet het nog perfect!

Ik zelf heb het nog nooit meegemaakt.

Geplaatst:

Het was een 'grof' schatting/voorbeeld. Uit ervaring en wat ik gelezen heb op het internet over Aldi computers kan ik dit eruit halen. Zoek maar op Google voor de zekerheid. 90 van de 91 is ontevreden over zijn Aldi pc. :N

Geplaatst:

Toch gaat in men PC tegen de zomer die grafische kaart. :puh::D

En Aldi Pc's zijn heel sterk. Ik ken iemand en die zijn pc gaat al 3 Jaar mee. En gaat nog prima. Dusjah.

Geplaatst:

Hou maar op. Mijn mening zit vast.

Een aanrader: Koop zelf onderdelen en zet het inerlkaar. Zet je uit logo erop. En je komt honderden euro's goedkoper uit.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...