Dogwatch Geplaatst: 18 januari 2006 Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 Ik weet niet hoe die Peds gebeuren werkt met cheatdevice 8.0 Ik doen dan Peds on op bijv. 12 Maar dan gebeurt er niets kan iemand me ffies helpen Reageren
Dizzee Geplaatst: 18 januari 2006 Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 Je selecteert de ped die je wilt zijn en drukt dan op driehoekje. Reageren
Dogwatch Geplaatst: 18 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 Ok bedankt zal ut uit proberen Reageren
Dogwatch Geplaatst: 19 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 Sorry maar het werkt niet er gebeurt gewoon niets. Sorry voor dubbelpost. Reageren
quinton Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 (bewerkt) hij heeft wel gelijk gewoon op driehoekje, probeer het eens een paar x achter elkaar en zorg dat toni stilstaat. en pas op een aantal ped outfits zorgen voor error (ik weet het cker van nummer 8 ), het spel loopt dan vast en je moet het spel dan opnieuw opstarten. Quinton Bewerkt: 19 januari 2006 door quinton Reageren
Dogwatch Geplaatst: 19 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 ok bedankt zal het proberen en dat over die errors klopt staat ook in een document bij cheatdevice Reageren
Advancegta Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Ik weet niet hoe die Peds gebeuren werktmet cheatdevice 8.0 Ik doen dan Peds on op bijv. 12 Maar dan gebeurt er niets kan iemand me ffies helpen heb ooit ergens een lijst gerzien welk nummer wat voor ped is kijk eens op de officiele site Reageren
Big Boss Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 Dat staat in de ReadMe file die er standaard bij zit. die file heet 'peds.txt' Als je het dan niet vind, voer dit dan even in bij 'Zoeken' Reageren
Samurai Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 Advance gta: Stop met topics bumpen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.