Jump to content

Andere laatste missie!

Recommended Posts

Geplaatst:

Had je liever een andere missie gezien als laatste missie? niet big smoke vermoorden,,maar bv een dikke fight met de ballas vagos en crash. post het hier!

Geplaatst:

wat ben je van plan hier mee te doen End of the Line is echt de laatste missie hoor.

BS moet dood anders kan je het nooit halen.

End of the Line kan je als laatste doen de andere missies MOETEN gedaan zijn

en als het ie ts interessants is (wat je ook gaat doen) geef meer uitleg

Gtaboooy :Y

Geplaatst:
wat ben je van plan hier mee te doen End of the Line is echt de laatste missie hoor.

volgens mij wil hij gewoon vragen als je geen andere missie wou zien in plaats van end of the line

Geplaatst:

volgens mij wil hij gewoon vragen als je geen andere missie wou zien in plaats van end of the line

dan moet je betere uitleg geven toen ik in dit topic keek dacht ik :?:?:?

Geplaatst:

Ik zou willen dat je de ballas en vagtos hun bazen opzoeken en dan een grote oorlog maken.

Ps Big Smoke is niet hun de gang baas.

Geplaatst:

wat heeft dit topic voor een nut ... je kan volgens mij maar 1 laatste echte missie hebben :

End Of Line

de enige missies die je erna kan doen zijn Sub missie's (Taxi FireFighter etc etc)

Geplaatst:

Volgesn mij bedoelt dat je zelf iets moet verzinnnen wat jij graag als einde zou hebben

sanp je ?

Ik zou graag als eind-missie een vlammenwerpen willen hebben en daarmee alle ballas en vagos affikken en BS een langzame pijnlijke dood laten sterven

Geplaatst:
Volgesn mij bedoelt dat je zelf iets moet verzinnnen wat jij graag als einde zou hebben

sanp je ?

Ik zou graag als eind-missie een vlammenwerpen willen hebben en daarmee alle ballas en vagos affikken en BS een langzame pijnlijke dood laten sterven

als je het zo bedoelt ....

dat wil ik het ook wel zo !!!

Geplaatst:

Als de laatste missie anders moet, moet de hele storyline anders. In de laatste missie wordt de hele storyline afgemaakt. De drugshandel van Big Smoke, De corrupte Tenpenny. Daar gaat het hele verhaal om en in 'End of the line' komt daar een eind aan. :Y

Geplaatst:
Ik zou willen dat je de ballas en vagtos hun bazen opzoeken en dan een grote oorlog maken.

Ps Big Smoke is niet hun de gang baas.

mm ale bazen op zoeken doe je end of de line big smoke is volgens mij juist de baas

omdat daar een stambeeld staat van big smoke

je kilt bijna iedereen die met misie Photo Oppurtunity

ik vint een beetje dom toptie

je wild de laaste misie anders dan zullen ze bijna de heleverhaallijn moet slopen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...