Hutenmah414 Geplaatst: 18 januari 2006 Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 Wat zou je met de ps moeten doen ??? een strip maken Reageren
.Sharingan Geplaatst: 18 januari 2006 Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 Wat zou je met de ps moeten doen ??? een strip maken ja, dan is het VELEN malen mooier dan met Paint ! Reageren
Grove St. Geplaatst: 18 januari 2006 Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 Wat zou je met de ps moeten doen ??? een strip maken ja, dan is het VELEN malen mooier dan met Paint ! Maak jij dan een strip in plaats iemand af te kraken Reageren
.Sharingan Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 ik Kraak HELEMAAL niet af ... ik gaf alleen een ideetje Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 Niet iedereen heeft PS, als jij het hebt maak jij er dan een ! Reageren
SamShine Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 Ontopic blijven jongens Leuk gedaan, maar je zou beter met dezelfde tekst een filmpje kunnen maken, of van die spreekwolkjes, i.p.v deze vierkantjes. Een 7,3, KUTGW. Groeten, Deze Loser. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 Niet iedereen heeft PS, als jij het hebt maak jij er dan een ! ik ben niet goed met PS jij wel dan !!! kan je niet ff dimmen eh Reageren
Rullez Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 ging wel je moet ze vaker maken maar de volgorde moet makkelijker en duidelijker gewoon 1 2 3 4 5 6 7 8 9 het setra Reageren
Grove St. Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 Niet iedereen heeft PS, als jij het hebt maak jij er dan een ! ik ben niet goed met PS jij wel dan !!! kan je niet ff dimmen eh Jij moet dimmen, jij kraakt iemand af. Regel: Praat Nederlands en gedraag je. Er staat: En gedraag je. Reageren
gta 88 Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 oeky okey doe alemaal maar ff rustig laten we het leuk houden je hebt het gebrobeert een strip te maken het is ook best moelijk wie kan er nog meer een strip maken Reageren
tt boy Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 leuk geprobeerd maar'k vind er niet veel aan! de porsche is wel vet Reageren
Upstream Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 Leuke strip, ookal kon ik hem niet helemaal volgen. Mischien iets grotere plaatjes over scherpere plaatje volgende keer. Maar leuk idee. alleen met een mod maar weet niet zeker of die bestaat voor VC bestaat die welGtaboooy Ja die bestaat ook voor gta san andreas. Site ben ik ff kwijt... leuk geprobeerd maar'k vind er niet veel aan! de porsche is wel vet Waarom voeg je een plaatje toe dat niks met dit onderwerp te maken heeft. Niet dat ik het erg vind... Reageren
.Sharingan Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 Niet iedereen heeft PS, als jij het hebt maak jij er dan een ! ik ben niet goed met PS jij wel dan !!! kan je niet ff dimmen eh Jij moet dimmen, jij kraakt iemand af. Regel: Praat Nederlands en gedraag je. Er staat: En gedraag je. Dit is mijn laatste post in dit Topic wat dik gedrukt is ... ik PRAAT nederlands ! !! Reageren
SilverDust Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 kan je die screenshots niet in jpeg overzetten ofzo daar had ik volgens mij ikiets van gehoord oja en als je ruzie hebt kraak elkaar af via PM Gtaboooy Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.