kristof01 Geplaatst: 18 januari 2006 Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 heef iemand tips voor deze missie? BS krijgt die mr niet dood geschoten!
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 18 januari 2006 Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 Ok, als je naar Unity Station bent gereden, stap dan op de Sanchez. Ga dan de trein achtervolgen, maar rij niet op het spoor maar vlak naast het spoor. Dan zal Big Smoke ze heel snel afknallen en heb je de missie gehaald. Je kan ook proberen om met de Sanchez op de trein te springen, dat wil ook nog wel eens lukken.
Ruurd31 Geplaatst: 18 januari 2006 Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 (bewerkt) Hier een plaatje hoe je ongeveer moet rijden: De trein rijd op het gele, en dan moet jij op het rode spoor rijden. Plaatje hieronder; Probeer zo ver mogenlijk op de buittenste spoor te rijden. Dan moet het echt lukken! Kijk ook eens in dit topic (klik). Daar staat alles uitgelegd! Bewerkt: 18 januari 2006 door Ruurd31
Swedish Power Geplaatst: 18 januari 2006 Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 Als je Codes Gebruikt Pak dan een Jetpack En Wapers Vlieg naar de trein en laat Smoke wachten En Schiet ze dan SNel neer en ga weer terug Zo heb ik het gedaan
Big-Bear Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 Als je het nog niet gelukt is, of de mensen die dit lezen. Je kan ook het volgende gebruiken: Naarmate je in het Bergebied ben, krijg je heuveltjes, daar moet je op rijden, dan sta je ongeveer op dezelfde hoogte, en knalt Big Smoke ze er nog makkelijker af, er zijn er maar een paar, dus moet je het goed doen, eventuele de bovende tactieken die hier boven zijn genoemd, ook gebruiken Succes
SilverDust Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 je moet eigenlijk net in de berm van de rails gaan rijden en aan het begin van de 2de wagen van de trein zo haal ik hem altijd dan heeft BS meer ruimte om te richten Gtaboooy
djbackdoor Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 Je moet ver van de trein rijden want anders schiet BS op de trein.
RobbertR Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 Denk je dat hij nog steeds vast zit bij die missie
kristof01 Geplaatst: 30 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 januari 2006 Denk je dat hij nog steeds vast zit bij die missie nee! het is gelukt!!!
Carl_Johnson2 Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 Denk je dat hij nog steeds vast zit bij die missie Daarom zei Kristof01 bij een paar posts geleden bedankt allemaal ik denk dat het toen gebeurd is en niet meer posten in dit topic laat deze topic gwn rusten.
GTA-Sheep Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 Nou, op zich hoefde dit topic niet gesloten te worden omdat er altijd nog mensen kunnen zijn die nuttige informatie hebben omtrent deze missie. Is het niet voor Kristof01 dan wel voor andere leden. Maar volgens mij zijn alle nuttige tips wel gegeven inmiddels, dus toch maar gesloten nu
Recommended Posts