<<Salvatore Leone>> Geplaatst: 18 januari 2006 Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 (bewerkt) Ik heb net gta san andreas pc origineel gekocht en hem volledig geinstalleerd Maar als ik hem wil opstarten zegt hij ''original disk could not be found or authenticated'' Wat is het probleem wie kan mij helpen Bewerkt: 18 januari 2006 door <<Salvatore Leone>> Reageren
RonaldVC Geplaatst: 18 januari 2006 Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 Dat kan meerdere oorzaken hebben: 1. De cd is vies, maak hem schoon met een zachte doek. 2. De lens van je cdrom is vies, maak hem schoon met een lenscleaner of blaas ff rustig in je cdrom 3. Je hebt de verkeerde cd in de speler zitten. (Je hebt Install- en Play-disk) Probeer dat eerst ff uit.. Één vette vinger op je cd kan daar al voor zorgen. Heb je toevallig ook meerdere cdromspelers? Gebruik dan degene waarmee je het spel hebt geinstalleerd.. Groetjes en succes Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 18 januari 2006 Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 De lens van je cdrom is vies, maak hem schoon met een lenscleaner of blaas ff rustig in je cdrom Ronald, voor GTA-SA heb je een DVD. Zoals Ronald al zei kan die vies zijn, houd hem gerust even onder de koude kraan. Spoel hem dan rustig af en houd hem onder de kraan, en droog hem af met een vaatdoek of een ander zachte doek. Ik denk het niet, maar misschien is je PC wel te langzaam. Dan wil die ook niet draaien, voor dat geval moet je de specs van jou PC even met de benodige specs vergelijken. (je kunt ze chekken door dxdiag in te typen bij "Uitvoeren") Dat zijn namelijk deze specs nodig: Processor: 1 GHz Intel Pentium 3 of een AMD Athlon Processor Geheugen: 256MB RAM DVD-Speler: 8x DVD-ROM Harddisk: 3.6 GB aan vrije ruimte Videokaart: 64MB Video kaart met DirectX 9 compatible drivers ("GeForce3" of beter) Geluidskaart: DirectX 9 compatible Stereo Sound Card Toetsenbord & muis Windows 2000 of nieuwer Reageren
RonaldVC Geplaatst: 18 januari 2006 Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 Ronald, voor GTA-SA heb je een DVD.Duh , ik ben weer lekker bij de les.. Excuus...Groetjes Reageren
Arjen Geplaatst: 18 januari 2006 Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 Ik denk het niet, maar misschien is je PC wel te langzaam. Dan wil die ook niet draaien, voor dat geval moet je de specs van jou PC even met de benodige specs vergelijken. (je kunt ze chekken door dxdiag in te typen bij "Uitvoeren") Oh my gosh.. Dit heeft dus niks hiermee te maken. Het kan enig liggen aan de DVD-speler (heb je wel een dvd speler en geen CD speler?). Ik had ook een standaard DVD spelertje, daar pakte hij de dvd ook niet op. Toen heb ik een nieuwe gekocht (NEC) en nu werkt hij wel. Anders moet je gewoon even naar een computerzaak gaan met je dvd en computer. Daar fixen ze het wel. Reageren
joop123 Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 gisteravond deed die het en nou wou ik vanmidag weer verder gaan en geeft die weer dat aan original disk could not be found or authenticated wie kan me helpen? het kan niet aan me pc liggen want heb een amd atlhon 64 3ghz 512intern geheugen en 128mb geforce 6600 kaart wie weet mischien de oplossing Reageren
Matiscus Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 Formateer jouw pc. Dat is een optie. tevens kan je ook je DVD lezer is Flashen. Daarmee bedoel ik het stuurprogramma (niet op windows) maar waar de DVD drive op reageert hernieuw installeren. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.