The Outlaw Geplaatst: 4 september 2004 Rapport Geplaatst: 4 september 2004 Wat zie ik op een van de lijstjes staan??Een lowrider Mustang? Dit spel wordt echt te mooi, te mooi...*zucht* En ik kan v*rd*mme nog een half jaar langer gaan wachten tot Februari! :angry: :huh: Mustang :huh: , *knalt tegen z'n portier van de Shelby GT 500(78%^%^%)* Kickuhhhhhh!!!!!!!!, wauw dit wordt ......Hell of a Game!!!!!!! Reageren
liltuner Geplaatst: 4 september 2004 Rapport Geplaatst: 4 september 2004 wooooooow,relaxt *valt van zijn bureaustoel op de grond* die ''banshee'' lijkt ook wel op een dodge viper Reageren
Melchior Geplaatst: 5 september 2004 Rapport Geplaatst: 5 september 2004 (bewerkt) *stoot z'n hoofd tegen denkbeeldig dan van een denkbeeldige Caddy eldorado 1970'* Dat dacht ik nou ook al Liltuner, het zal waarschijnlijk een Viper voorstellen. Bewerkt: 5 september 2004 door Melchior Reageren
liltuner Geplaatst: 5 september 2004 Rapport Geplaatst: 5 september 2004 ja kijk maar naar die voorbumper *zucht valt bijna flauw van de schoonheid* die heeft ook iets viper achtigs Reageren
Lantyz Geplaatst: 5 september 2004 Rapport Geplaatst: 5 september 2004 banshee van gta 3 is er weer hier de link: http://www.gamespot.com/ps2/action/gta4/sc...s.html?page=124 En die gast heeft een schep in z'n hand! Is dat een wapen? Of iets voor een missie? Ga je lijken begraven in een missie ofzo? Reageren
liltuner Geplaatst: 5 september 2004 Rapport Geplaatst: 5 september 2004 nee man,is een wapen,een nieuw wapen in san andreas Reageren
The Outlaw Geplaatst: 6 september 2004 Rapport Geplaatst: 6 september 2004 nee man,is een wapen,een nieuw wapen in san andreas wauw de "hillybies kick and schuffle" Reageren
liltuner Geplaatst: 6 september 2004 Rapport Geplaatst: 6 september 2004 HAHAHAHAHAHAHA misschien kan je ook lijken begraven? Reageren
The Outlaw Geplaatst: 6 september 2004 Rapport Geplaatst: 6 september 2004 HAHAHAHAHAHAHA misschien kan je ook lijken begraven? En daar is de kofferbak voor uitgevonden Reageren
liltuner Geplaatst: 6 september 2004 Rapport Geplaatst: 6 september 2004 hahahaha,een kofferbak,hoe evrzin je het Reageren
Trax Geplaatst: 6 september 2004 Rapport Geplaatst: 6 september 2004 Oké, nu weer over de wapens en de auto's, niet waar je de lijken gaat laten Reageren
Melchior Geplaatst: 6 september 2004 Rapport Geplaatst: 6 september 2004 (bewerkt) Stel dat je nou ook op afstand bestuurbare C-4 kan krijgen? Dat zou ook cool zijn! Bewerkt: 6 september 2004 door Melchior Reageren
Trax Geplaatst: 6 september 2004 Rapport Geplaatst: 6 september 2004 Ja, inderdaad :lol: Dat je bv. in een missie een bom moet plaatsen onder een auto, en dat je dat na die missie gewoon kan gaan doen. Klinkt cool B) Reageren
Melchior Geplaatst: 6 september 2004 Rapport Geplaatst: 6 september 2004 Of dat je die C-4 na een bepaalde missie of na een bepaalde tijd kan krijgen in een speciale winkel met veel illegaal gejat legerspul, zeg maar een beetje als met Phil Cassidy! Reageren
The Outlaw Geplaatst: 6 september 2004 Rapport Geplaatst: 6 september 2004 Of dat je die C-4 na een bepaalde missie of na een bepaalde tijd kan krijgen in een speciale winkel met veel illegaal gejat legerspul, zeg maar een beetje als met Phil Cassidy! Phil cassidy??? zou die nog terug komen??? <_< <_< ik weet het niet. Maar effe over die C4 echt als dat er in zat kan ik lekker effe naar die onbewaakte bank gaan, tijd om de opbrengst op te halen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.