Melchior Geplaatst: 6 september 2004 Rapport Geplaatst: 6 september 2004 Ja bijvoorbeeld! Ik bedoelde trouwens niet dat Phil Cassidy terug zou komen, maar een winkel die zware legerwapens verkoopt net zoals Phil Cassidy deed! Reageren
The Godfather Geplaatst: 6 september 2004 Rapport Geplaatst: 6 september 2004 waarschijnlijk een 500cc uitvoering :blink: Reageren
liltuner Geplaatst: 6 september 2004 Rapport Geplaatst: 6 september 2004 als je afstand C4 hebt,kan je die op een bankmedewerker doen ff geld jatten en dan op een knopje drukken Reageren
Q Dude Geplaatst: 6 september 2004 Rapport Geplaatst: 6 september 2004 Er is trouwens ook een screenshot vrij gegeven van een grasmaaier dus die kan ook op de lijst (alleen de naam is voor ik zo ver weet niet bekend) Reageren
Lantyz Geplaatst: 6 september 2004 Rapport Geplaatst: 6 september 2004 Bedoel je nu een echte grasmaaier (zo'n gemoteriseerde grasmachine die je ook op golfbanen ed. hebt), of een oogstmachine? Reageren
The Outlaw Geplaatst: 7 september 2004 Rapport Geplaatst: 7 september 2004 Bedoel je nu een echte grasmaaier (zo'n gemoteriseerde grasmachine die je ook op golfbanen ed. hebt), of een oogstmachine? Ziet er wel naar uit ja, wauw echtt cool!!!, nu kan ik lekker heel San Andreas gaan maaien!!!! wauw wat hou ik van dat sreenshot :lol: Reageren
Melchior Geplaatst: 7 september 2004 Rapport Geplaatst: 7 september 2004 Hoe droog moet dat eruit gaan zien! Zit de politie achter CJ, neemt ie uit gebrek aan een betere ''Gettaway-car'' maar een grasmaaier! :lol: Reageren
liltuner Geplaatst: 7 september 2004 Rapport Geplaatst: 7 september 2004 hahaha,mooie vlucht auto Reageren
The Godfather Geplaatst: 7 september 2004 Rapport Geplaatst: 7 september 2004 Zou je dan ook NoS onder die maaier kunnen installeren Reageren
The Outlaw Geplaatst: 7 september 2004 Rapport Geplaatst: 7 september 2004 Zou je dan ook NoS onder die maaier kunnen installeren Hahahha Vliegende Grasmaaier :lol: :lol: , leuk, leuk, maar nee helaas dat komt er weet ik wel zeker niet in :angry: Reageren
liltuner Geplaatst: 7 september 2004 Rapport Geplaatst: 7 september 2004 nou zeg nooit nooit! je weet hoe R* is met die dingen Reageren
East Coast Crip Geplaatst: 10 september 2004 Rapport Geplaatst: 10 september 2004 Kzou zeggen ramkraak doen met de grasmaaier. haha Reageren
liltuner Geplaatst: 10 september 2004 Rapport Geplaatst: 10 september 2004 hahaha,beetje teveel van het goede he? ik hoop wel dat er minimaal 3 scooters in voorkomen Reageren
Q Dude Geplaatst: 10 september 2004 Rapport Geplaatst: 10 september 2004 waarom precies 3? :huh: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.