liltuner Geplaatst: 10 september 2004 Rapport Geplaatst: 10 september 2004 ben een scooter freak en omdat san andreas 4 tot 6 keer zo groot is mag er wel afwisseling komen Reageren
Pete-R Geplaatst: 11 september 2004 Rapport Geplaatst: 11 september 2004 Het lijkt mij ook wel leuk als er op verschillende plekken in gta san andreas verschillende auto's scooters motors grasmaaiers zijn Reageren
The Outlaw Geplaatst: 11 september 2004 Rapport Geplaatst: 11 september 2004 Het lijkt mij ook wel leuk als er op verschillende plekken in gta san andreas verschillende auto's scooters motors grasmaaiers zijn Ja maar dat was ook al in VC , zou ook leuk zijn als dat in SA kwam(wat er ook komt) maar ik vind datr er niet zo duidelijk word gedaan over de autoos Reageren
Melchior Geplaatst: 11 september 2004 Rapport Geplaatst: 11 september 2004 Waar ik nou ook naar benieuwd ben zijn de Europese wagens. Eind jaren 80 en begin jaren 90 kwamen de Europese wagens in Amerika heel erg op. Was het in de 70's stoer om een dikke Cadillac te rijden, degenen met geld begonnen in de 90's dikke en dure Europeanen te importeeren zoals BMW's en Mercedes. De VW Golf is natuurlijk een knallend succes in Amerika geweest. (en die is sowieso al in SA. Kon je in VC in de Sentinel (BMW), ik hoop nu dat ze het scala willen uitbreiden met Mercedes-Benz, en andere BMW's. (Wat reed er zoal rond in bijv. Californie?) De mensen met geld kochten bijv. de Mercedes-Benz S-klasse, of een BMW 7 serie. Maar ook Rolls-Royce was in smaak bij mensen die het konden betalen, eigenlijk alle dure automerken maar vooral Europees. Het lijkt me nou leuk en realistisch als R* al deze trends in SA zou verwerken! Reageren
The Outlaw Geplaatst: 11 september 2004 Rapport Geplaatst: 11 september 2004 Waar ik nou ook naar benieuwd ben zijn de Europese wagens.Eind jaren 80 en begin jaren 90 kwamen de Europese wagens in Amerika heel erg op. Was het in de 70's stoer om een dikke Cadillac te rijden, degenen met geld begonnen in de 90's dikke en dure Europeanen te importeeren zoals BMW's en Mercedes. De VW Golf is natuurlijk een knallend succes in Amerika geweest. (en die is sowieso al in SA. Kon je in VC in de Sentinel (BMW), ik hoop nu dat ze het scala willen uitbreiden met Mercedes-Benz, en andere BMW's. (Wat reed er zoal rond in bijv. Californie?) De mensen met geld kochten bijv. de Mercedes-Benz S-klasse, of een BMW 7 serie. Maar ook Rolls-Royce was in smaak bij mensen die het konden betalen, eigenlijk alle dure automerken maar vooral Europees. Het lijkt me nou leuk en realistisch als R* al deze trends in SA zou verwerken! Wat zou ik me dan in de hemel begeven zeg!!! :lol: , dikke Rolls onder je Reet over sunset Boulevard, heerlijk Reageren
liltuner Geplaatst: 11 september 2004 Rapport Geplaatst: 11 september 2004 ik hoop ook wel dat er een dikke suzuki in komt Reageren
The Outlaw Geplaatst: 11 september 2004 Rapport Geplaatst: 11 september 2004 ik hoop ook wel dat er een dikke suzuki in komt nee nee nee nee Deze stoere jongen komt er wel in Hummer_20H2_20Pic_202_pt.jpe Reageren
Melchior Geplaatst: 11 september 2004 Rapport Geplaatst: 11 september 2004 Dat is nou echt een Eye Cather ja! Dikke Hummer H2 met mooie ''Bling-bling'' velgen! B) Reageren
The Outlaw Geplaatst: 11 september 2004 Rapport Geplaatst: 11 september 2004 (bewerkt) Dat is nou echt een Eye Cather ja!Dikke Hummer H2 met mooie ''Bling-bling'' velgen! B) offtopic: daar haden ze het ook gisterbij Top gear (vrijdag j.l) over hadden ze zo'n Cadillac Escalade "bling, Bling" B) Bewerkt: 11 september 2004 door Romero Reageren
Melchior Geplaatst: 11 september 2004 Rapport Geplaatst: 11 september 2004 Daar rijdt nou echt de jet-set in, strak strak strak allemaal! Reageren
The Outlaw Geplaatst: 11 september 2004 Rapport Geplaatst: 11 september 2004 Daar rijdt nou echt de jet-set in, strak strak strak allemaal! hmm geef mij maar liever mijn shelby dan ben ik al rijk genoeg Reageren
liltuner Geplaatst: 11 september 2004 Rapport Geplaatst: 11 september 2004 maar komen die wagens ook in SA? die ''bling bling'' wagens Reageren
The Godfather Geplaatst: 11 september 2004 Rapport Geplaatst: 11 september 2004 was dat toen al "in" die spinners? Reageren
Melchior Geplaatst: 11 september 2004 Rapport Geplaatst: 11 september 2004 Nee, dat is iets van de laatste jaren... Reageren
liltuner Geplaatst: 11 september 2004 Rapport Geplaatst: 11 september 2004 maar ze lijken mij wel mooi in san andreas Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.