Spike Geplaatst: 3 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2004 uj uj coole topic uum m4a1 met geluidsdemper?komt die ook? ik hoop het Reageren
Eros Geplaatst: 3 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2004 Misschien wel in het leger want m4a1 is geen geweer dat je effe op de straat vindt misschien vindt je hem wel bij phil casedy als ie terugkomt :lol: Reageren
Spike Geplaatst: 3 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2004 (bewerkt) Misschien wel in het leger want m4a1 is geen geweer dat je effe op de straat vindt misschien vindt je hem wel bij phil casedy als ie terugkomt :lol: ow jah... ik heb al gezien dat er 1 vliegveld is, maar nog geen army base, als die er weer is het helemaal compleet . hoop dat je er veel kan doen B) Bewerkt: 3 oktober 2004 door Spike Reageren
Q Dude Geplaatst: 3 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2004 uj uj coole topic uum m4a1 met geluidsdemper?komt die ook? ik hoop het het is wel bekend gemaakt dat er pistolen met dempers komen speciaal om inbraken te plegen s'nachts Reageren
Robin2130 Geplaatst: 3 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 3 oktober 2004 Misschien wel in het leger want m4a1 is geen geweer dat je effe op de straat vindt misschien vindt je hem wel bij phil casedy als ie terugkomt :lol: ow jah... ik heb al gezien dat er 1 vliegveld is, maar nog geen army base, als die er weer is het helemaal compleet . hoop dat je er veel kan doen B) In de GTA reeks is er altijd wel een army base geweest dus dat zal ook wel in San Andreas komen denk ik. ik zou wel een bazooka willen hebben in SA, alleen ik moet w8wn tot mei 2005. Reageren
liltuner Geplaatst: 4 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2004 ik vind die kalasjnikov wel mooi Reageren
Melchior Geplaatst: 4 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2004 Dat is zo'n terroristen wapen, misschien hebben sommige gangs dat wapen ook wel. Reageren
liltuner Geplaatst: 4 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2004 ik zag CJ in de trailer ermee lopen dus hebben de ogf wel kalasjnikov's Reageren
The Godfather Geplaatst: 4 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2004 (bewerkt) op dit plaatje zie een gang member met een AK maar of het hun gang wapen is weet ik niet Bewerkt: 4 oktober 2004 door The Godfather Reageren
The Outlaw Geplaatst: 4 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2004 ehhh oke??? maar goed, de wapens zullen wel met de tijd meegaan volgens mij, lekker modern, volgens mij zag ik ook een ingram mac 10 met een vreemd handvat kan dat kloppen, volgens mij was dat in 1 van de eerdere trailers welke kan ik niety precies zeggen Reageren
Q Dude Geplaatst: 4 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2004 ak47 zie je vaak bij groepen die niet al te veel geld hebben voor een duure uitrusting. Want de ak47 is in tegenstelling to zijn amerikaanse broertje de m16 veel goedkoper en er zit minder onderhoud aan. (hier door hadden amerikaanse soldaten liever ak47's dan m16's in vietnam) Reageren
Eros Geplaatst: 4 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2004 je had de ak47 in gta3 in vice city dan weer niet en dus in sa terug wel Reageren
Yohan Geplaatst: 7 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2004 w00t.. Die Banshee lijkt cker wel op een Viper nou jah nie erg want damn de Viper is ook een mooie auto.. B) maaidorser (die je misschien zelf kan besturen, ik hoop het!) Ff antwoord op dat... Jah volgens mij is dit mogelijk ik zag namelijk ook zoiets op een screen mensen neer'maaien' krijgt een hele nieuwe betekenis .. :lol: Enne dat van die Lowrider dat was allang bekent.. Maar daarom nie minder belangerijk want Lowrider 0wns.. B) Reageren
The Outlaw Geplaatst: 8 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2004 tja de Lowriders roeleren het spel naar mijn inziens, die drukken echt op het ghetto feeeling Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.