Jump to content

XBOX

VforV

XBOX  

19 leden hebben gestemd

1. 1. Is het de moeite om nu nog een XBOX te kopen?

• Ja.
      5
    • Nee.
      13

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb het gedacht in mijn kop gestoken dat ik een XBOX wil.

De enige problemen zijn:

1. Nogal veel geld
  2. Console op het einde van zijn dagen

Is het nog de moeite om een XBOX te kopen? Een 360 of PS3 is te ver boven mijn budget.

Ik wil het eigenlijk vooral om de 3 GTA's te spelen en men zegt dat de XBOX GTA San An. beter aankan dan de PS2. Anders zou ik het wel voor PC kopen maar mijn ouders willen geen nieuwe, krachtige PC kopen. En PC's zijn rap oud (er is snel een nieuw model).

Ik heb al een PSP (met opzet gekocht voor GTA LCS).

EDIT; als je nee stemt, gelieve ook erbij te zeggen waarom. :Y

Bewerkt: door VforV
Geplaatst:

Tuurlijk kan je een XBOX kopen! Er komen nog genoeg games op uit en er zijn ook nog heel wat games al te koop! De 360 is natuurlijk vetter! Maar ik zou hem wel kopen!

Geplaatst:
Tuurlijk kan je een XBOX kopen! Er komen nog genoeg games op uit en er zijn ook nog heel wat games al te koop! De 360 is natuurlijk vetter! Maar ik zou hem wel kopen!

Heb jij een XBOX?

De XBOX lijkt me krachtiger en misschien wel beter dan de PS2.

Er zit ook een HD op zeker?

Geplaatst:

Nee ik heb hem niet! Heb er wel vaak me gespeeld, hij is inderdaad krachtiger dan de ps2, volgens mij kan hij wel op HD maar weet ik niet zeker. 360 kan het wel.

Geplaatst:

Ik heb nee gestemd. Waarom?

Nu gaat een XBOX nog goed maar over een tijdje niet meer dus ik raad aan om even door te sparen voor een 360 of ps3. Daar kan je nog langer mee vooruit, qua games.

Geplaatst: (bewerkt)
Ik heb nee gestemd. Waarom?

Nu gaat een XBOX nog goed maar over een tijdje niet meer dus ik raad aan om even door te sparen voor een 360 of ps3. Daar kan je nog langer mee vooruit, qua games.

Het is daarom dat ik aan het twijfelen ben, maar een 360 of PS3 vind ik zo duur.

EDIT: hehe, mijn ma wil niet dat ik hem koop "Je moet content zijn met je PSP en gsm."

Maar dat zien we wel nog hé.

STEMMEN :Y en tips en reacties zijn welkom!

Bewerkt: door VforV
Geplaatst:

ik heb ook nee, waarom, zoals al eerder aan gegeven je kunt nu beter een next-gen kopen of daarop wachten want de gewoone xbox is over een paar maande niks meer.

als je buget het niet toelaat om er 1 tekopen had ik gewacht totdat het wel kon.

Geplaatst:

Ik zou geen Xbox kopen als je het alleen voor de GTA reeks koopt, naar mijn mening zijn de spellen die op de Ps2 uitkomen cooler, maare jah das weer een kwestie van smaak, ik vind het trouwens wel vreemd dat je op een forum gaat vragen aan wildvreemde wat jij zou moeten kopen... :?

Geplaatst:

Ik had deze inzinking van de zomer ook. Ik wou ook een Xbox. Toen ik hoorde dat PSP uitkwam. Moest ik geen Xbox meer. Ik zou gewoon wachten/sparen naar een 360 of PS3

Geplaatst:
Ik zou geen Xbox kopen als je het alleen voor de GTA reeks koopt, naar mijn mening zijn de spellen die op de Ps2 uitkomen cooler, maare jah das weer een kwestie van smaak, ik vind het trouwens wel vreemd dat je op een forum gaat vragen aan wildvreemde wat jij zou moeten kopen... :?

Waarom is dat raar? Ik doe dit omdat hier veel mensen zijn met een PS2 of XBOX.

Ik had deze inzinking van de zomer ook. Ik wou ook een Xbox. Toen ik hoorde dat PSP uitkwam. Moest ik geen Xbox meer. Ik zou gewoon wachten/sparen naar een 360 of PS3

Als ik wil kan ik gerust een 360 én een PS3 kopen (dan is m'n rekening wel leeg) maar ik vind het gewoon tè duur. De prijzen verhogen constant. PS2 en XBOX kostten in het begin rond de €250 en de 360 kost al €400, de PS3 waarschijnlijk ook. De 360-spellen kosten ook €67.98. Sorry, maar dat vind ik een beetje te veel.

Als je werkelijk graphics wil hebben v/d 360 zoals die overal in de winkel saat moet je er ook nog eens een plasma-tv'tje bij kopen. :bonk:

• 2 maanden later...
Geplaatst:

Ik zou hem niet kopen, gewoon nog even doorsparen en dan een PS3/360 (krijg pricedrop bij PS3 launch neem ik aan)kopen.

Vooral als je hem speciaal voor GTA koopt kan je beter een next-gen console kopen.

Als je voorkeur nog uitgaat naar een 360 kijk dan even op De internationale Xbox-site of alle GTA's backwarde compacteble zijn (ik neem aan van wel).

En je hebt nog wat meer aan je PSP als je een PS3 koopt, PSP als controller PS3 (is 80% zeker dat dat mogelijk word).

Mijn tip: Xbox360 of Playstation 3,

BTW: 600e post :engel:

Geplaatst:

Ik koop geen x-box 360 en ook geen ps3.

Ik heb al een sony psp met GTA LCS waar ik al blij genoeg mee ben.

Allemaal zonde van mijn geld. :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...