Bongo Geplaatst: 18 januari 2006 Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 (bewerkt) hallo allemaal, hier heb ik mijn eigen mod: Ik vind zelf dat het niet zoveel voorstelt, want bijna iedereen kan het maken denk downloadwww.gta-action.com Bewerkt: 18 januari 2006 door Bongo Reageren
SamShine Geplaatst: 18 januari 2006 Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 Ik vind hem mooi gemaakt, KUTGW. Alleen als je wilt dat andere mensen hem gebruiken zou je er een download link bij kunnen zetten! Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 18 januari 2006 Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 Ik vind hem mooi gemaakt Maar is hij wel van jou? Want ik heb al 2 keer dat gebouw gezien, ik wil niet zeggen dat je het hebt gejat hoor!! Reageren
burpicane Geplaatst: 18 januari 2006 Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 zijn naam komt overeen met die op gta-action Reageren
Grove St. Geplaatst: 18 januari 2006 Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 Ja dat zegt niks, maar verpest het topic nou weer niet! Hij is gewoon van hem, anders komen wij er wel achter. Reageren
Bongo Geplaatst: 18 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 hij is GVD WEL van mij!!! ik ben dus Bongo_23 anders zou het wel heel toevallig zijn als ik dezelfde naam heb. Reageren
PizzaTonno Geplaatst: 18 januari 2006 Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 Omg zijn e-mail addres staat tog op die pagina erbij Maar het ziet er wel leuk uit alleen werkt de download link neit bij mij je moet je er cker eerst aanmelden. Reageren
Typhoon Geplaatst: 18 januari 2006 Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 (bewerkt) Zal hem eens downloaden lijkt me leuk! Owjah ga niet allemaal zeuren.... de mods bepalen wat er gebeurd... Wij niet. EDIT: om je mod te verbeteren zou je er ook een readme bij kunnen doen! Zodat het nog makkelijk is. Bewerkt: 18 januari 2006 door C-J_Redman Reageren
Grove St. Geplaatst: 18 januari 2006 Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 Gave mod ja, ook zo echt al die lichten en ja stop met oordelen! Reageren
Bongo Geplaatst: 19 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 wat bedoelen jullie met KUTGW?? Reageren
gangster28 Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 Zal het even ontleden. Keep Up The Good Work Die stond trouwens ook in het forum woordenboek van ICK. Reageren
EXIT Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 mooi gemaakt en nog iets VERPEST IEMANDS MOD NIET MET "DIE IS NIET VAN JOU" EN DAT GEZEUR[/font] Reageren
Blastov Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 Ik vind hem mooi gemaakt Maar is hij wel van jou? Want ik heb al 2 keer dat gebouw gezien, ik wil niet zeggen dat je het hebt gejat hoor!! Daar word ik echt een beetje simpel van dat steeds iedereen zegt van 'Heb je dat wel zelf gemaakt' ? Het is toch een standaard SA object, logisch dat die dan vaak gebruikt word Reageren
Bongo Geplaatst: 20 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 ik heb inderdaad een gebouw een paar keer op elkaar gezet met LOD's en lichten erbij Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.