DaddyPimp Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 Vette mod! Heb je ook screens waarbij je helemaal bovenaan staat? Reageren
GTA Vice VIP Geplaatst: 28 januari 2006 Rapport Geplaatst: 28 januari 2006 (bewerkt) Is leuk, kheb ook een keer zoiets geflikt, maar dan een WTC mod (Twin Towers). Hier downloaden: Klik Hier! Screenshot 1 Screenshot 2 Hetzelfde als Bongo, paar gebouwen stapelen, nieuwe textures, etc. Simpel maar wel leuk. (nix terroristisch hoor ) Greetz, GTA Vice VIP Bewerkt: 28 januari 2006 door GTA Vice VIP Reageren
Blastov Geplaatst: 28 januari 2006 Rapport Geplaatst: 28 januari 2006 GTA VIP, leuk die twin towers, alleen die 2de screen, die ramen zien er heel vaag uit Reageren
GTA Vice VIP Geplaatst: 28 januari 2006 Rapport Geplaatst: 28 januari 2006 GTA Vice VIP, leuk die twin towers, alleen die 2de screen, die ramen zien er heel vaag uit Jah, .JPEG indeling vernaggelt screenshot een beetje. De textures zijn afkomstig van foto's van het (wijlen) WTC. In-Game zien ze er beter uit natuurlijk. Downloaden maar dan. Is heel mooi voor skyline van Los Santos. Torent boven alles uit! Greetz, GTA Vice VIP Reageren
Bongo Geplaatst: 29 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 Hee man vette mod die WTC, had jij die niet ook een keer voor VC gemaakt?? En hier nog een screen als je er boven op staat. Reageren
GTA Vice VIP Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 Hee man vette mod die WTC, had jij die niet ook een keer voor VC gemaakt?? En hier nog een screen als je er boven op staat. Thnx, Bongo Neej, het WTC in VC heb ik niet gemaakt, die zat VC Ultimate Mod ofzo . Hier nog een screen van CJ die naar beneden valt. En nog eentje van op het dak (hoog hoor ) Have fun met de WTC mod en KUTGW. Greetz, GTA Vice VIP Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 Mooi werk, gta Vice City VIP. Zelfs het normaal gesproken hoogste gebouw van LS lijkt klein in vergelijking tot jouw bouwwerk. Daar moet je vanaf basejumpen. groeten[/font] Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 Misschien kun je voor je eigen Mod beter zelf een Topic aanmaken Vice Vip. Dan kan er hier gewoon door worden gerate met de Mod van Bongo Reageren
Blastov Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 Leuke screens, maar dat die ramen zo gek zijn komt dat echt door jpeg? Reageren
GTA Vice VIP Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 (bewerkt) Misschien kun je voor je eigen Mod beter zelf een Topic aanmaken Vice Vip. Dan kan er hier gewoon door worden gerate met de Mod van Bongo Jah, kwas ook van plan hier niet meer te posten, maar nu Blaster27 weer wat post, post ik ff terug. Kmaak wel een eigen topic voor deze WTC mod. EDIT: WTC Mod Topic Greetz, GTA Vice VIP Bewerkt: 29 januari 2006 door GTA Vice VIP Reageren
GTA Vice VIP Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 (bewerkt) Leuke screens, maar dat die ramen zo gek zijn komt dat echt door jpeg? Kmag hier van DaddyPimp niet meer posten, maar allerlaatste post. Ik maak een eigen topic, link komt hieronder: EDIT: WTC Mod Topic Jah, gedeeltelijk wel. De lijntjes worden wat dichter op elkaar geplaatst omdat er pixels worden verwijdert, maar de de torens gebruiken deze TXD: ramen In game zien ze er beter uit, ik zal zeggen, "check the mod out nigga" Greetz, GTA Vice VIP Hier niet meer posten over mijn WTC mod, dit is Bongo's topic. Hier is mijn WTC Mod Topic Bewerkt: 29 januari 2006 door GTA Vice VIP Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.