ACID Geplaatst: 18 januari 2006 Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 hoi, in de kerstvakantie was ik op vakantie in frankrijk, en daar heb ik counter strike source gekocht maar hij is frans en dan wil ik hem graag in engelse taal hebben, is hier ergens een patch voor te downloaden of iets anders ? Reageren
Arjen Geplaatst: 18 januari 2006 Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 Nee, hier is geen patch voor. Dat is eigenlijk gewoon pech dat je die koopt. Misschien zijn ze zo aardig bij E-Plaza of bij Bart Smit dat ze hem willen inruilen. Reageren
ACID Geplaatst: 18 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 oke, bedankt nu heb ik nog een probleem. ik kan er niet online mee spelen. dit staat er (zie screen) er staat: 'this server is using a newer protocol (7) than your client wat kan ik hier aan doen ?? Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 18 januari 2006 Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 (bewerkt) Bij Steam kan je toch de taal veranderen ?:S Settings en dan Language Bewerkt: 18 januari 2006 door AmsterdamBoy Reageren
ACID Geplaatst: 20 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 ja maar steam werkt niet bij mij mijn steam ziet counter strike source niet Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 (bewerkt) ja maar steam werkt niet bij mijmijn steam ziet counter strike source niet Hoe speel je CS:S zonder steam? Ik weet alleen dat het NON STEAM is en dat is illigaal. Bewerkt: 20 januari 2006 door AmsterdamBoy Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.