Jump to content

eens maakte ik iets grappig mee..


vice

wat vind je van het verhaal?  

36 leden hebben gestemd

  1. 1. lees het verhaal om jet te kunen stemmen.

    • 1 stem of minder.
      4
    • 2 stemmen
      1
    • 3 stemmen
      0
    • 4 stemmen
      1
    • 5 stemmen
      0
    • 6 stemmen
      0
    • 7 stemmen
      5
    • 8 stemmen
      6
    • 9 stemmen
      9
    • 10 stemmen of meer.
      2
    • ik snap het verhaal niet!
      6


Recommended Posts

ik starte vc op en laade een savegame dan liep ik naar die 3 mensen in je huis met helikopter bovenaan en ik ging die 3 halen.

dan liep ik samen met hen de trap op,en stapte samn met hen in de heli.

dan vloog ik naar een gebouw van het strand en ik lande erop(een gebouw zoals dat hotel van ocean beach)

ik stapte uit die 3 mensen ook en ik loopte naar de kant van het gebouw.natuurlijk als ik loop lopen die mensen ook en ik stopte aan de kant van dat gebouw en natuurlijk een van die mannetjes valt van het gebouw af!ik ging hemdan met de andere 2 halen op de grond hij leefde nog oef! maar dan dan komt daar een wilde chaufeur aangereden en...hij reed op hem! en natuurlijk dood.(en ik dacht nog wat een geluk dat hij nog leefde en dan natuurlijk...)

stem nu op de poll(hier en daar is het misschien niet fantastish ik stem op 9.)

ik hoop dat het hier thuishoord,bij de tekst stond post hier je verhalen en polls en dit is verhaal en ook een beetje poll.

vice :cya:

oh ja,zet er ook even bij waarom.

(als dit niet mag neem me niet kwalijk)

Ik heb ook eens wat mee gemaakt in VC, er was dan een mod dat je naar elke missie met een limo heen werd gereden ofzo.. Ik was dus mijn Verceti Estate! Moest naar een hotel van Ocean Beach, ik stapte in de limo en die reed weg! Ik stapte eruit want hij ging me wat te sloom! Maar die limo ging gewoon door met rijden! Ik pakte een PCJ-600 rij er dus heen, rij over de die lange weg van miami voor het strand Ben ik er bijna heb veel snelheid, rijdt recht uit, links zijn van die weggetjes waar anderen uitkomen! Opeens komt die limo om de hoek er rijd me zo aan Ik dacht wow Hij heeft het nog snel gedaan, maar die limo waar ik eerst in zat reedt me dus aan...

Wat vinden jullie ervan?

dit is een verhaal van typhoon nu staan hier dus 2 verhalen de poll is alleen voor mijn verhaal als jullie er ook iets willen bij zeggen gelieve dan ook te zeggen over welk verhaal je het hebt.

vice :cya:

Bewerkt: door vice
Link to comment
Delen op andere websites

8/10

Leuke verhaal, is het meschien een idee om een apart topic voor deze dingen aan te maken? Want ik heb ook nog een leuk verhaal :Y

hoe bedoel je?mag dit verhaal hier niet of bestaat dit al in bijna dezelfde vorm?of wil je dat ik jou verhaal eens kom lezen? als het dat is geef je dan de link van dat topic is dan?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook eens wat mee gemaakt in VC, er was dan een mod dat je naar elke missie met een limo heen werd gereden ofzo.. Ik was dus mijn Verceti Estate! Moest naar een hotel van Ocean Beach, ik stapte in de limo en die reed weg! Ik stapte eruit want hij ging me wat te sloom! Maar die limo ging gewoon door met rijden! Ik pakte een PCJ-600 rij er dus heen, rij over de die lange weg van miami voor het strand :D Ben ik er bijna heb veel snelheid, rijdt recht uit, links zijn van die weggetjes waar anderen uitkomen! Opeens komt die limo om de hoek er rijd me zo aan :puh: Ik dacht wow :puh: Hij heeft het nog snel gedaan, maar die limo waar ik eerst in zat reedt me dus aan...

Wat vinden jullie ervan?

Link to comment
Delen op andere websites

leuk verhaal een 8/10 mar astublifet voor verwarring te voorkomen de mensen die nog niet gestemd hebben niet stemmen op zijn verhaal anders gaat de poll voor 2 en dat verward.typhoon en wat vind jij van mijn verhaal?

vice :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...