gta 88 Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 maar in een wapen winkel of zo kunnen ze er niet in Reageren
Fireman Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 Je valt niet in de blue hell maar interior universe maar sinds je de n00bmode aan hebt staan maakt dat niet meer uit., want dat betekent dus dat het gwoon de diner is. Reageren
wiebje Geplaatst: 21 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 tuurluk kan je wel me homies en gbouw in als je noobmode 2.0 aanzet en je maakt ze gewoon in het gebouw lkkr moeluk Reageren
SilverDust Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 het is wel in een Hood die je kan overnemen maar ik denk niet dat je dan je Homies daar tegenkomt Gtaboooy Reageren
Moonbeam Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 het is wel in een Hood die je kan overnemen maar ik denk niet dat je dan je Homies daar tegenkomt Gtaboooy als je de hood kan overnemen en dat doe je dan kom je er toch je homies tegen, tog... Reageren
SilverDust Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 ik denk dat je er geen Homies vindt want ik kan zelf niet zomaar in dat gebouw komen er staat geen gele marker dus dan kan er ook niemand ander sin toch Gtaboooy Reageren
wiebje Geplaatst: 23 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 ik zei danet al zet de noobmode2 aan dan kan je er wel in en dan gewoon homie make en da gebouw... Reageren
Fireman Geplaatst: 24 januari 2006 Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 ik zei danet al zet de noobmode2 aan dan kan je er wel in en dan gewoon homie make en da gebouw... Dat zei je idd maar meeste mensen lezen niet all posts (heb geen idee waarom ze dat niet doen). Het is in ieder geval de diner waar je met je vriendin heen gaat. De andere diner is unsolid dus als je daar in gaat val je idd naar beneden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.