Big-Bear Geplaatst: 18 januari 2006 Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 Hallo, ik zit er over te denken om een RPG text-based Game te maken voor op het internet. Jullie denken al wel allemaal, sjemie die BB wilt wel wat grootst, maar eigenlijk dacht ik gewoon aan een Spimpel Spelletje op een Gratis Host. Ik heb een paar mensen nodig die kunnen omgaan met PHP en HTMl, misschien wat gozers die met VB of Delphi kunnen werken. Hoe wil ik het gaan doen? Ik wil het als volg doen, we beginnen, met een klein progammatje, die gewoon op de site draait, daar kies je een optie, en krijg je te zien of hij lukt, later gaan we het steeds meer uitbreiden met meer dingen. Reageren
X-TX Geplaatst: 18 januari 2006 Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 (bewerkt) Je hebt de boeken die ik heb aangeraden wel snel gelezen, of niet? Volgens mij zijn hier niet genoeg mensen die hier ervaring mee hebben of ze dan nog mee willen werken is compleet ander verhaal. Ik wens je in elk geval veel succes, dat bedoel ik niet sarcastisch (volgens mij schrijf ik het goed) Edit: Ben het vergeten. Wat wat groter topic, dit klein stukje trekt totaal geen aandacht. De titel wel. Maak een vette header stop hem boven in je post, maak wat kleine balkjes met tekst zo als Begin, Members. Dan zullen (misschien) de echte mensen op af komen. Dit is niks, om eerlijk te zijn heb ik eerst dit gepost daarna gelezen, daarom edit ik het post. Bewerkt: 18 januari 2006 door X-TX Reageren
bigG Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 Kun je mischien wat meer info geven. Wat voor soort thema wil je gebruiken, etc. Ik kan zelf goed HTML en ik maak regelmatig wat site's. (dit betekend dat ik je wel wil helpen) Reageren
Upstream Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 Oke, ten eerste waarom heb je mensen die met vb of delphi kunnen werken nodig. Het grootste gedeelte zal je toch echt in php/mysql kunnen doen. ten tweede, wat kan je zelf met php/mysql/html/nog wat site dingen, als leider zal je toch altijd het grootste gedeelte moeten doen en niet wat mensen voor jouw laten werken die alles doen. Als laatste zou ik, net zoals x-tx, wel eens wat meer willen zien. Wat wordt het voor game, maffia style of dergelijk. Laat je ideeen is zien, want als je je hele project met 5 regels gaat doen zal het geheid na nog geen week in het water vallen. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 19 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 Weet ik, ik zelf kan met VB overweg, en ik heb al een dingetje gemaakt. Maar ik weet niet hoe ik mijn Progamma's op het internet draai, dan is dat al geregeld. PhP en HTML is zeker nodig, eventueel MyQSL ook ja. Ik dacht aan gewoon eeen simpele Lay-Out, met wat Functies, en een mooie banner. Daarna de Site gaan promoten. Alleen nu is het wel nodig om Statussen bij te houden Reageren
bigG Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 Nogmaals, ik wil je graag helpen met het HTML gedeelte, ik kan goed met frames werken (wat hard nodig is bij zo'n ding) en ik heb veel ervaring enzo. Verder kan ik een beetje photoshoppen, maar jij volgens mij beter dan mij. Reageren
Jarno Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 Nogmaals, ik wil je graag helpen met het HTML gedeelte, ik kan goed met frames werken (wat hard nodig is bij zo'n ding) en ik heb veel ervaring enzo.Verder kan ik een beetje photoshoppen, maar jij volgens mij beter dan mij. Frames zijn zeker niet noodzakelijk. Je kan eigenlijk zeggen een beetje overbodig als je PHP gebruikt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.