Jump to content

Help raar iets :(

Recommended Posts

Geplaatst:

Rofl, dit heb ik zelf ook gehad. Maar, de enige optie is om dan gewoon te installeeren zonder geluid. Dus, dat het geluid van de dvd word afgespeeld

Geplaatst:

Of de DVD naar je pc schrijven. En setup starten van je pc. Is ook een handige oplossing.

Greetz Matiscus :bier:

Geplaatst:

van te voren krijg ik dit..:O

raaarrrr8lx.png

maar doe ik rechter muisknop en dn opene en dn setup ;) en dan krijg je wat i hiervoor poste

Geplaatst: (bewerkt)

Dit had ik ook maar 2 dagen later doet hij het gewoon weer. _O_

Bewerkt: door The Mafia
Geplaatst:

Dit probleem had ik ook. Niets werkte, 45 keer proberen de installatie te doen, de inhoud van de DVD naar HD schrijven werkte ook niet (want ook dan liep uiteindelijk de DVD vast). Nader onderzoek leverde één heel klein krasje op ongeveer halverwege de DVD, dus uiteindelijk heb ik maar een nieuwe gekocht. Een andere oplossing zou kunnen zijn voor de installatie een DVD van een vriend te lenen en voor het spelen gewoon weer je eigen DVD (want het spel spelen ging nog prima bij mij).

Geplaatst:
Dit probleem had ik ook. Niets werkte, 45 keer proberen de installatie te doen, de inhoud van de DVD naar HD schrijven werkte ook niet (want ook dan liep uiteindelijk de DVD vast). Nader onderzoek leverde één heel klein krasje op ongeveer halverwege de DVD, dus uiteindelijk heb ik maar een nieuwe gekocht. Een andere oplossing zou kunnen zijn voor de installatie een DVD van een vriend te lenen en voor het spelen gewoon weer je eigen DVD (want het spel spelen ging nog prima bij mij).

Als dat het geval is zou ik iig wel mijn geld terug vragen! Behalve als je die kras zelf veroorzaakt hebt natuurlijk..

• 2 weken later...
Geplaatst:

mensen dit probleem had ik vanmiddag ook nog

maar nu doet hij het weer

ik heb de dvd naar mijn pc geschreven en daarvandaan geinstaleerd maar ik heb van tevoren nog de dvd ff eruit gehaalt en schoongemaak

hoop dat je hieraan wat hebt

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...