jvloon Geplaatst: 18 januari 2006 Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 Help ik krijg gta sa niet op de pc geinstalleerd dit krijg ik te zien:$ Reageren
Crifox Geplaatst: 18 januari 2006 Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 Rofl, dit heb ik zelf ook gehad. Maar, de enige optie is om dan gewoon te installeeren zonder geluid. Dus, dat het geluid van de dvd word afgespeeld Reageren
Matiscus Geplaatst: 18 januari 2006 Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 Of de DVD naar je pc schrijven. En setup starten van je pc. Is ook een handige oplossing. Greetz Matiscus Reageren
jvloon Geplaatst: 18 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 ja maar als ik op ok klik gaat alles weg en heb ik nog niks dus..? Reageren
jvloon Geplaatst: 18 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 van te voren krijg ik dit..:O maar doe ik rechter muisknop en dn opene en dn setup en dan krijg je wat i hiervoor poste Reageren
The Mafia Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 (bewerkt) Dit had ik ook maar 2 dagen later doet hij het gewoon weer. Bewerkt: 19 januari 2006 door The Mafia Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 Dit probleem had ik ook. Niets werkte, 45 keer proberen de installatie te doen, de inhoud van de DVD naar HD schrijven werkte ook niet (want ook dan liep uiteindelijk de DVD vast). Nader onderzoek leverde één heel klein krasje op ongeveer halverwege de DVD, dus uiteindelijk heb ik maar een nieuwe gekocht. Een andere oplossing zou kunnen zijn voor de installatie een DVD van een vriend te lenen en voor het spelen gewoon weer je eigen DVD (want het spel spelen ging nog prima bij mij). Reageren
ViceAgent Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 Dit probleem had ik ook. Niets werkte, 45 keer proberen de installatie te doen, de inhoud van de DVD naar HD schrijven werkte ook niet (want ook dan liep uiteindelijk de DVD vast). Nader onderzoek leverde één heel klein krasje op ongeveer halverwege de DVD, dus uiteindelijk heb ik maar een nieuwe gekocht. Een andere oplossing zou kunnen zijn voor de installatie een DVD van een vriend te lenen en voor het spelen gewoon weer je eigen DVD (want het spel spelen ging nog prima bij mij). Als dat het geval is zou ik iig wel mijn geld terug vragen! Behalve als je die kras zelf veroorzaakt hebt natuurlijk.. Reageren
haha Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 mensen dit probleem had ik vanmiddag ook nog maar nu doet hij het weer ik heb de dvd naar mijn pc geschreven en daarvandaan geinstaleerd maar ik heb van tevoren nog de dvd ff eruit gehaalt en schoongemaak hoop dat je hieraan wat hebt Reageren
shanon Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 Is het probleem opgelost? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.