Jump to content

spy ware probleem

Recommended Posts

Geplaatst:

hoi,

om de paar minuten krijg ik een berichtje onder in beeld

er staat dan 'your computer is infected'

ik wil dit weg hebben

maar ik krijg het met geen enkel spy ware programma weg

weet iemand tegen dit probleem een programma

Geplaatst:

Je kan ook systeemherstel doen. Daar mee zet je je pc terug naar een andere datum. Je kan het vinden:

Start-->alle programma's-->Bureau Accesoires--> Systeemwerkset--> systeemherstel.

Ik hoop dat dit je helpt. Want spyware is heel vervelend. ;)

Greetz Matiscus :bier:

Geplaatst:

Ik heb ervaring met spyware... ik had dat met systeem herstel ook gep[robeerd maar helpte niks, velen anti - virus programma's geprobeerd, maar zonder resultaat... Ik heb me PC opnieuw geïnstalleerd, en toen was het weg...

Nu draai ik AVG, en dat is echt een goed anti - virus/spyware programma, echt een aanrader.

Koos. :bier:

Geplaatst:

Ook raad ik je aan Adware te downloaden, het is heel simpel te downloaden.

Gebruik google of bij download.com vind je hem zeker!

Adware verwijderd de meest nare programma's.

Geplaatst: (bewerkt)

Ah allemaal Noobs zijn jullie :duh: (Geintje) Ga naar C:// daar staat het bestand met secure32.exe volgens mij. Haal het weg, zet het eerst uit met Taakbeheer. Er is als het goed is nog meer rommel daar, haal alles wat en back-up en zip het in voor het geval dat het nog weg loopt naar zijn hol.

Geen een programma zit het omdat het geen spyware is. Als ik denk dat ik weet wat het is. Kan best iets anders zijn. :cab:

Bewerkt: door X-TX
Geplaatst:
Ah allemaal Noobs zijn jullie :duh: (Geintje) Ga naar C:// daar staat het bestand met secure32.exe volgens mij. Haal het weg, zet het eerst uit met Taakbeheer. Er is als het goed is nog meer rommel daar, haal alles wat en back-up en zip het in voor het geval dat het nog weg loopt naar zijn hol.

Geen een programma zit het omdat het geen spyware is. Als ik denk dat ik weet wat het is. Kan best iets anders zijn. :cab:

maar,

secure32. kom elke keer terug in c: k krijg hem niet verwijderd wat moet ik nu doen ??

Geplaatst:

Ah wat mooi. Heb ik toch gelijk. Ja ik zei toch, er zijn meer files, die weet ik niet uit mijn hoofd. Die moeten ook weg.

Geplaatst:
Ah wat mooi. Heb ik toch gelijk. Ja ik zei toch, er zijn meer files, die weet ik niet uit mijn hoofd. Die moeten ook weg.

heb ik ook gedaan

er zijn twee bestanden die niet weg willen

en dan zijn deze twee

secure32 en winstall

wat moet ik dan doen

Geplaatst: (bewerkt)

Ja dat zijn ze. Mooie namen? Ik was eerst bang om dat winstall te verwijderen maar toen dacht ik. Die bestand was er niet toen ik W(install)indows heb geinstalleerd en het zal ook niet van Windows zijn. Je moet via Taakbeheer het uitzetten.

Zoek naar winstall.exe ofzo. Volgens mij is het een .exe

Dan kun je het verwijderen.

Bewerkt: door X-TX
Geplaatst:
Ja dat zijn ze. Mooie namen? Ik was eerst bang om dat winstall te verwijderen maar toen dacht ik. Die bestand was er niet toen ik W(install)indows heb geinstalleerd en het zal ook niet van Windows zijn. Je moet via Taakbeheer het uitzetten.

Zoek naar winstall.exe ofzo. Volgens mij is het een .exe

Dan kun je het verwijderen.

ja, bedankt winstaal is verwijderd

maar hoe kan ik secure32 uitzetten in taakbeheer

want secure32 komt elke keer weer terug ??

Geplaatst:

Heilige Modus. Daar gaan alleen dingen aan die Windows echt nodig vind. Secure32 is ook een HTML bestand, hoe bedoel je dat die steeds terug komt?

Geplaatst:
Heilige Modus. Daar gaan alleen dingen aan die Windows echt nodig vind. Secure32 is ook een HTML bestand, hoe bedoel je dat die steeds terug komt?

hoe kom ik dan in veilgige modus ?

Geplaatst:

Ik dacht dat je het wel wist. Dan weet ik nu waar ik een tutorial over kan schrijven. Op F8 drukken VOOR dat Windows begint te laden. Je kunt soms ook bij het opstarten al op F8 drukken of de hele tijd door. Dan werkt het ook, maar ik zou wachten en pas klikken als je denkt dat je Windows laadbalk komt. Dan moet je Veilige Modus kiezen, zonder netwerk! Niet schrikken dat je geluid, spellen etc allemaal niet gaat werken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...