Blastov Geplaatst: 18 januari 2006 Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 (bewerkt) DOWNLOAD Oi, De 2de versie van mijn Vice City Cleaner is af Hier de ReadMe... --> Vice City Cleaner version 2 <-- Info: Deze tool zorgt ervoor dat vc leeg gestript word, zodat je plaats hebt voor je eigen maps Hoe te installeren: Open 'VCC Installer.exe' en volg de instructies. Bkende bugs: Q: Vice City crasht waneer ik een nieuw spel start. A: Zorg ervoor dat er minimaal 1 object is geplaatst in een IDE en IPL. Installation info: Strip SCM - Dit stript de scm zodat er geen missies, save punten etc. meer zijn Strip gta_vc.dat - Dit zet alle IDE, IPL en COL bestanden dicht Strip gta3.img - Dit verwijderd alle objecten behalve de generic Strip rader - Dit stript de rader zodat de gehele rader blauw (water) is Strip waterpro.dat - Dit zorgt ervoor dat vc alleen nog maar uit water bestaat, zodat er geen gaten zijn Place simple island - Dit plaatst een simpel eiland, dit is handig als je VCC alleen wilt testen VCC made by: Blaster (C)Blaster Bewerkt: 10 mei 2006 door Blaster27 Reageren
gangster28 Geplaatst: 18 januari 2006 Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 Nice mooi ding hoe heb je dat gemaakt? Btw ik zei toch dat Unicorn het niet deed ik dacht dat dit de installer was. Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 Mooie werk Komt er ook nog een Versie 3.0? Hoe maak je dit? Reageren
Blastov Geplaatst: 20 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 gangster28, lol wat een sjappie ben je Ronnie1987, hoe ik dit maak ? Tja, ervarinh he Op begeve moment weet je zo veel van het spel dat je zulke dingen kunt maken Reageren
Xwa Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 De Download link doet het niet wou het gebruiken voor vc leeg te halen voor mijn mod Ti Reageren
nuke_obelisk Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 euh xwa ik wil je maar zegge dat de post sone 4 maande oud is en de link is misschien verlopen lol Reageren
DaBeast Geplaatst: 10 mei 2006 Rapport Geplaatst: 10 mei 2006 Dat is de oude host. Blaster heeft de oude host afgezegt. Hij heeft nu een nieuwe (sa-modding.com) maar daar is het nog niet naar gedownload. Mischien kan je eens op GTA-games kijken, of andere modding sites zoals GTA.Gamigo.de . Greetz Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 15 juni 2006 Rapport Geplaatst: 15 juni 2006 de link doet het helemaal niet man! Reageren
Blastov Geplaatst: 18 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 Niet boos op mijn worden, is niet mijn schuld Bradley heeft niet betaald. Vervloek hem. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.