Achille Geplaatst: 18 januari 2006 Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 Nieuwe: en niet aankomen van dit had je ook in dit en dit topic kunnen plaatsen want anders had k dat wel gedaan. Reageren
Giorgo Geplaatst: 18 januari 2006 Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 (bewerkt) Erg mooi ben echt waar. Alleen heb ik 2 minpuntjes. - Die scanlines zijn echt niet mooi erover. - Die buis die boven de Spoiler uitkomt loopt wat over. Voor de rest KUTGW. ___________ Giorgo Bewerkt: 18 januari 2006 door Giorgo Reageren
Achille Geplaatst: 18 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 Thnx zal er de volgende keer op letten Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 Érg mooi gemaakt Achille, alleen die scanlines zijn idd niet mooi... Reageren
Juice Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 Je had beter de scanlines alleen op de achtergrond kunnen doen, en niet over de auto. Voor de rest is hij erg goed gelukt. Ik geef je een 8/10 Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 Erg netjes man. Mooi gebrushte bumper. Kleur is mooi. Alleen de scanlines he. Maar dat zegt iedereen al. Reageren
Backsmash Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 hij is erg mooi. alleen vind ik de intercooler niet erg mooi. ik denk dat de scanlines gedaan zijn om het "nep" effect weg te werken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.