stalin Geplaatst: 1 september 2004 Rapport Geplaatst: 1 september 2004 ik heb mijn infernus veranderd in een lamborgini maar ik kan de deur niet openen ik heb het geinstalleerd met img-tool Reageren
Robin2130 Geplaatst: 1 september 2004 Rapport Geplaatst: 1 september 2004 Ben je het sleuteltje vergeten?? :lol: nee nu ff serieus zit er geen fout in de mod??? heb je m wel goed geinstaleerd??? Reageren
Trax Geplaatst: 1 september 2004 Rapport Geplaatst: 1 september 2004 Belangrijkste: Heb je de readme wel gelezen? Zo ja, lees hem nauwkeurig nog een keertje Reageren
Eclipse Geplaatst: 1 september 2004 Rapport Geplaatst: 1 september 2004 ehm..gebruik je misschien the ultimate trainer...daar zit ook een optie op: lock car doors....misschien heb je die aanstaan en kan je niet in de wagen Reageren
stalin Geplaatst: 2 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 2 september 2004 geen van allen ik heb alles goed gedaan maar dan denk ik dat ik die moet vervangen door eenb andere auto heeft iemand er een voor mij? Reageren
Robienske Geplaatst: 11 september 2004 Rapport Geplaatst: 11 september 2004 Installeer misschien de mod eens opnieuw Reageren
Ironfist Geplaatst: 11 september 2004 Rapport Geplaatst: 11 september 2004 zat er een handling file bij? Reageren
fa_leuk_en_lollig Geplaatst: 11 september 2004 Rapport Geplaatst: 11 september 2004 dit probleem heb ik ook wel eens gehad bij een andere mod om een busje te vervangen voor een ford busje. toen kon ik niet bij de deur komen, maar anderen konden er wel in rijden. als je probeert in te stappen blijft ie richting deur lopen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.