Jump to content

NRG-500 & Courier Missions

Recommended Posts

Geplaatst:

Op WikiGTA staat in de 100% checklist van San Andreas dat je de NRG-500 Challenge en de Courier Missions moet doen voor de 100 %. Mijn vraag:

Waar vind je de NRG-500 Challenge en de Courier Missions? :$

Deze pagina's zijn nog niet klaar op WikiGTA. Kan iemand mij misschien toch helpen?

(Ik heb de Zoekfunctie gebruikt, maar niks gevonden... :N )

Geplaatst:

Ha die Nandro :cya:. De NRG 500 challenge is de race om de rode cirkels in de haven van San Fierro. Naast de grote boot waar je de import en export missies moet doen staat een loods met daarin de NRG 500. Stap op dat ding en dan gaat er een timer lopen. Binnen de tijd moet je alle rode cirkels "pakken" om de missie te halen. Tussen ons gezegd en gezwegen: een ***-missie :D.

De courier-missies zijn er 3: per BMX pakketjes bezorgen in Los Santos (bij de Foodmarket staat de fiets), per shopper pakketjes afleveren in San Fierro (motor staat bij de Hippie-motorwinkel) en per snorfiets (of zoiets) pakjes afleveren in opdracht van de Burgershot in Las Venturas. Mocht je nog weer willen weten dan speur ik nog wel even wat info voor je op, maar dit was het in grote lijnen.

Geplaatst:

Bedankt, GTA-Sheep! _O_

Ik ben nog niet zo bekend in San Andreas, dus ik wil je nog even vriendelijk verzoeken om de locatie van de Foodmarket in Los Santos en de Hippie-motorwinkel in San Fierro te vertellen. ;)

De locatie van de NRG-500 gaat me wel lukken, die kan niet missen. Ook de Burger-Shot in Las Venturas is geen probleem, want die staat gewoon op de map. Het maakt me trouwens niet zoveel uit dat die NRG-500 zo moeilijk is: Er moet ook nog een beetje uitdaging in het spel zitten. :puh:

Geplaatst:

Allright.....Hier heb ik een kaartje gemaakt waar de 3 bedrijven zich bevinden. Je vindt ze vanzelf:

Courier missies

Alledrie werken ze eigenlijk hetzelfde. Je stapt op het voertuig en de tijd gaat lopen. De eerste keer moet je binnen de tijd een aantal pakjes (ik dacht 3) naar de aangegeven locaties brengen. Daar staat een grote rode circkel waar je de pakjes doorheen moet gooien (remmen, opzij kijken en voor de PC linkermuisknop). Daarna snel naar de volgende, etc en als laatste naar rode marker van het vertrekpunt. Dan komt de volgende fase: hetzelfde, maar dan met meer pakjes. Enz. Uiteindelijk heb je na alle levels de missie gehaald en krijg je de supermarkt, motorwinkel en Burgershot er als asset bij (dan genereert deze geld wat je steeds kan ophalen). Ze zijn op zich niet lastig te halen. Let goed op het verkeer en gebruik je map om je route economisch te plannen. En met fietsen: snel achter elkaar de W (PC) indrukken om te sprinten. Succes :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...