shanon Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 waarom werkt die 'verander in een ander persoon' cheat niet? (ps2 versie). Dit is de code: Right, Right, Left, Up, L1, L2, Left, Up, Down, Right, Right Reageren
RonaldVC Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 Het kan zijn dat je hem verkeerd intoetst.. De code is iig wel correct. Toets je die code tijdens het spelen of in het pauzemenu in? Want dan zou die gewoon moeten werken... Groetjes Reageren
shanon Geplaatst: 19 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 Ten eerste: ken je de code? Ten tweede: op start, Daar werkt hij ook niet mee. als jullie van mij waren..... Reageren
wiebje Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 bij mij doet die code t ook niet hoor en samen met nog een paar zoals hoeren betalen je Reageren
RonaldVC Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 Als je ===>HIER<=== kijkt kan je alle codes van SA voor de ps2 vinden. Daar heb ik hem dan ook vandaan... Probeer de code is tijdens het spelen, dus als je in het spel staat. En wat bedoel je met ''Als jullie van mij waren''?! Reageren
shanon Geplaatst: 19 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 dat 'als jullie van mij waren' was een keer een quote van john travolta in een interview waar ik erg om moest lachen. BTW werkt ie bij jouw? Reageren
RonaldVC Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 Ik heb geen ps2 , dus helaas moet ik je het antwoord daarop schuldig blijven.... Maar iemand anders wellicht???? Groetjes Reageren
ra-vds Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 Ik heb geen ps2 , dus helaas moet ik je het antwoord daarop schuldig blijven....Maar iemand anders wellicht???? Groetjes werkt bij mij niet Reageren
quinton Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 volgens doet die code het bij niemand!!! Reageren
shanon Geplaatst: 19 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 Tis misschien een code die ze op het laatste moment eruit hebben gehaald. (als ze het erin hadden gelaten, had je in de nesten gezeten (bugs) bij het aankleden van cj! Reageren
.Sharingan Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 hij werkt niet bij mij ... wat zou er moeten gebeuren dan ?! Reageren
Matiscus Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 (bewerkt) De code werkt inderdaad bij niemand. Ik denk dat het een Vice City Code is. Omdat ze ook bestaat voor VC. Hierbij zou je in Lance Dance of een ander GTA personage gaan veranderen. Bewerkt: 19 januari 2006 door Matiscus Reageren
EXIT Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 die code bestaat niet, is gewoon verzonnen door een of andere snul Reageren
wiebje Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 nou opgelost dan lijk t me wel zo handig dat hij dan ook uit de codelijst word gehaald op wikigta Reageren
shanon Geplaatst: 19 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 Ik denk dat een of andere eikel de codes van vice city gekopierd heeft op de codelijst van san andreas. (ze zijn toch 'bijna' allemaal het zelfde). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.