Steves Geplaatst: 17 januari 2006 Rapport Geplaatst: 17 januari 2006 IK HEB GTA SAN ANDREAS en ik heb dat helemaal verrandert ù maar als ik an het spelen ben in eens hup geluid weg en dan na een tijdje hup geluid terug dit is zeer zeer vervelend iemand die mij zou kunne helpe zo ik eeuwig dankbaar zijn ik heb een heel heel goede pc en windows xp en een gewone boksen set goed geinstalleerd en alles dus ik snap het niet :$ Reageren
Typhoon Geplaatst: 17 januari 2006 Rapport Geplaatst: 17 januari 2006 Heb je al geprobeerd het spel opnieuw te instaleren? Gewoon alles verwijderen! En daarna weer instaleren dan moet je GTA als het goed is weer de oude zijn! Succes. Reageren
Steves Geplaatst: 17 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 januari 2006 Heb je al geprobeerd het spel opnieuw te instaleren? Gewoon alles verwijderen! En daarna weer instaleren dan moet je GTA als het goed is weer de oude zijn!Succes. da heeft geen zin eh dan moet ik al mij eigen mods er in terug zette da zijn meer dan 120 autos en meer dan 50 gebouwen en mods dus da gaat niet sorry maar toch bedankt Reageren
Matiscus Geplaatst: 17 januari 2006 Rapport Geplaatst: 17 januari 2006 Update je drivers van je geluidskaart even. Kijk in de SA geluids instellingen. En kijk of je de goeie directX geinstalleert hebt staan. En voor de rest weet ik niet direct een oplossing. Reageren
Grove St. Geplaatst: 17 januari 2006 Rapport Geplaatst: 17 januari 2006 Mijn geluid stopt als het gaat regenen je hoord regen, maar geen motor van auto etc. weet iemand hier iets vanaf? Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 17 januari 2006 Rapport Geplaatst: 17 januari 2006 Nou, da's misschien een heel dom antwoord van me, maar dat had ik ook laatst. Uren gezocht waar dat aan lag, SA opnieuw geinstalleerd en pas later bleek dat 1 van de poezen een speakerkabel had doorgebeten . Dus als je katten hebt......een systeemtechnische oplossing zou ik zo snel niet weten, dus wat dat betreft heb je niets aan me. Reageren
Matiscus Geplaatst: 17 januari 2006 Rapport Geplaatst: 17 januari 2006 Arm schaapje Het kan ook aan jouw CD liggen. Wat zulke geluiden leest hij van de CD af. Als jouw CD beschadigd is, dan ga je dit misschien ook hebben. Verder weet ik echt geen oplossing meer. Greetz Matiscus Reageren
vice Geplaatst: 18 januari 2006 Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 (bewerkt) heb je tijdens de installatie geen geluidsfout gehad?misschien heeft hij er een paar overgeslagen omdat hij die niet kon vinden/lezen ofzo... ik zou het niet echt zeker weten maar misschien was op die plek juist een kras zoals matiscus al zei. edit:het lijkt een beetje op wat matiscus zei maar het is een beetje anders. vice Bewerkt: 18 januari 2006 door vice Reageren
EXIT Geplaatst: 18 januari 2006 Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 Back-up alle bestanden die je veranderd hebt vb; handeling,carcol,ezv instaleer gta sa opnieuw en plaats al deze bestanden terug Reageren
Steves Geplaatst: 19 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 heb je tijdens de installatie geen geluidsfout gehad?misschien heeft hij er een paar overgeslagen omdat hij die niet kon vinden/lezen ofzo...ik zou het niet echt zeker weten maar misschien was op die plek juist een kras zoals matiscus al zei. edit:het lijkt een beetje op wat matiscus zei maar het is een beetje anders. vice ik heb geen cd geweet wel eh ik heb dit gedaan omdat ik toen geen respect had voor die mensen maar nu wel zodus vanaf nu koop ik alle spellen ik weet echt niks wat het kan zijn ik hab alles geprobeerd wat ge zei alleen opnieu installeeren kan ik niet want ik heb die instalatie niet meer op mijn pc staan maar ik heb alles gebackupt maar ik heb nooit iets verrandert aan de audio zodus kan dit miss aan die user track player liggen ??? Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 Als ik jouw laatste bericht goed begrijp Steves ben je niet in het bezit van de originele SA-DVD en houdt ons verhaal hier compleet op. Het is op dit forum niet toegestaan leden te helpen met illegale software noch hierover gesprekken te voeren. Kortom, het lijkt me in dit verband beter het topic te sluiten. Mocht ik je berichten verkeerd uitleggen kun je me altijd even een PM sturen. (blijf hem leuk vinden) Edit: gezien onderstaand bericht bestaat er in huize Steves wel degelijk een DVD dus....topic heropend en beide onderwerpen samengevoegd. Bovendien hele handel verplaatst naar SA General Reageren
Steves Geplaatst: 19 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 Mijne pa houdt gta san andreas bij en die weet niet dat ik dat verrander zodus en als ik dan ga vrage voor die cd dan gaat die ook eerst kijken voor het probleem en dan ben ik er gloeiend bij zodus kan iemand mij helpen plz :$ :$ :$ Reageren
RonaldVC Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 Gaat dit hele verhaal nou nog steeds over dat geluid dat af en toe weg valt?? Ik vindt het allemaal maar een beetje onduidelijk.. Je pa houdt SA bij? Wat houdt hij bij dan?! En waarom ben je er gloeiend bij als je om die cd vraagt? Waarom is het je vader nooit opgevallen dat het geluid af en toe weg valt? En waarom, waarom en waarom vraag je je vader niet om even te kijken naar dat probleem, zodat je vader zelf hem zelf kan herinstalleren... Vooralsnog klinkt het allemaal wel heel ongeloofwaardig, sorry dat ik het zeg..... Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 Middels PM reeds een uitgebreide berichtwisseling met Steves gehad. In het kort komt het hier op neer (als Steves het goed vind dat ik het even samenvat): SA is van zijn vader en ook door hem geinstalleerd. Steves speelt het spel wel eens en heeft ooit een paar mods toegevoegd die voor een crash hebben gezorgd. Nogal ruzie daarover gehad met zijn vader, maar dat is opgelost en SA is weer opnieuw geinstalleerd. Nu heeft Steves weer iets "verkeerds" geinstalleerd en hij vreest op dit moment natuurlijk de toorn des vaders. Dus of er geen oplossing is SA weer 100% foutloos te krijgen zónder de DVD hoeven te gebruiken. Reageren
RonaldVC Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 (bewerkt) Ok, duidelijk... Tja dan Steves, dan zou ik als ik jou was die mods verwijderen.. Dan ben je waarschijnlijk van het gelazer af.. Hopelijk lukt het zonder dat je pa erachter komt.... Groetjes By the way, je kent dat welbekende spreekwoord toch hè: Een ezel stoot zich nooit twee keer aan dezelfde steen. Bewerkt: 19 januari 2006 door RonaldVC Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.