Steves Geplaatst: 19 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 Ok, duidelijk...Tja dan Steves, dan zou ik als ik jou was die mods verwijderen.. Dan ben je waarschijnlijk van het gelazer af.. Hopelijk lukt het zonder dat je pa erachter komt.... Groetjes By the way, je kent dat welbekende spreekwoord toch hè: Een ezel stoot zich nooit twee keer aan dezelfde steen. weet ik maar het zit zo ik weet hoe het moet mods in stalleeren en zo dat lukt fijnloos ik heb alles gebackupt alleen heb ik geen goesting om dat opnieuw teinstalleeren met al die mods die er nu instaan ik ben nu aan het proberen van mijn eigen full conversion te maken gta shorty city 2 zo dus en daarom wil ik die bug van dat geluid daar uit dat het geen beta word snapje Reageren
mell Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 ik heb hetzelfde probleem gehad en ik heb het op de volgende manier opgelost: ga naar start>uitvoeren en typ dxdiag als ie vraagt of ie de drivers na moet kijken klik je op ja en dan ga je naar de sectie van sound. onderaan staat dan hardware sound Accalaration level. waarschijnlijk staat dit heel hoog, dit moet je dan lager zetten, bijvoorbeeld op basic accalaration. ik hoop dat je er wat aan hebt. groeten Reageren
X-TX Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 DirectX zorgt voor een ultime compressie van digitale bestanden. O.a. textuur en geluid. Als het aan DirectX zou liggen dan zou het hele handel niet werken. Of de DirectX drivers zijn half geinstalleerd, dat het net niet aankan. Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 26 januari 2006 Rapport Geplaatst: 26 januari 2006 misschien moet je gwn geen mods instalere Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.