TommieguN Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 (bewerkt) Sinds Bradley H een videotutorial heeft gemaakt, dacht ik, laat ik ook eens wat doen. Nou, een C# tutorial is het. Ik wil van te voren wel mededelen dat ik niet de beste ben in uitleggen, en er gaat ook af en toe wat mis tijdens de tutorial, maar let daar niet op . Iedereen maakt fouten. Wat ik in deze tutorial jou leer: * Labels, buttons, textboxen en Richtextboxen plaatsen en veranderen * Knoppen laten werken * Knoppen niet aanpasbaar maken * Voor de rest een algemene introductie Het duurt ongeveer een uur, dus 56k modems let op!!! Let trouwens ook niet op mijn stem, die klinkt in het echt veel anders Voor vragen kan je hier terecht. (De videotut komt er zometeen aan, het is nu bezig omgezet te worden in een WMF bestand (40% dus dat duurt nog wel ff ) Verwacht trouwens ook een videotutorial over Microsoft Office (Behalve Access) en misschien ook wel een Windows XP videotutorial (ja er zit meer in XP dan je denkt ) Bewerkt: 19 januari 2006 door TommieguN Reageren
Wazuup Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 Ik wacht gespannen Leuk dat je dit doet voor anderen Greetz Wazuup Reageren
TommieguN Geplaatst: 19 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 (bewerkt) Ik wacht gespannen Leuk dat je dit doet voor anderen Greetz Wazuup No problemmo . Het is nu aan het uploaden bij Rapidshare, weet niet of het lukt enzo. 100%: C# Download mirror 1 Off topic: Pfff, iemand al hier z'n rijbewijs? Ja GTA Sheep zal het wel hebben Soms is het echt lastig, autorijden. En het is super om op de snelweg te rijden:p Vandaag ook weer gedaan, richting Ewijk. Zat achter zo'n vrachauto waarop stond: Smit Shit company . Oftewel mest vervoerders:p Was wel lachen:p Let dus zoals ik al zei, niet op mn stem:p Die gekke stem komt omdat mn webcam niet de beste is:p 35% Comments plz Bewerkt: 19 januari 2006 door TommieguN Reageren
Jarno Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 Kleine tip maar dit kan beter naar Computer talk forum. En onnodig dubbelposten hoeft ook niet. Er downloaden op dit moment teveel mensen dus ik probeer morgen wel ik ben benieuwd. Heb je ook een stem erbij? Heb me kapot gelachen om de stem van Bradley H. ( Grapje ). Reageren
Bradley H. Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 Kleine tip maar dit kan beter naar Computer talk forum. En onnodig dubbelposten hoeft ook niet. Er downloaden op dit moment teveel mensen dus ik probeer morgen wel ik ben benieuwd. Heb je ook een stem erbij? Heb me kapot gelachen om de stem van Bradley H. ( Grapje ). Goede opmerkingen, vooral de laatste, heel erg bedankt . -Verplaatst naar Computer Talk- EDIT: Ik heb de filmtut gedownload, ik ben hem vanplan helemaal te zien als alle delen compleet af zijn. Reageren
TommieguN Geplaatst: 20 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 Ja deel twee komt eraan. Moet eerst nog ff kijken welke actie's ik er in zet. Reageren
TommieguN Geplaatst: 6 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 (bewerkt) Zo deel 2 is af. Ben het nu naar een bekijkbaar videoformaat aan het verplaatsen. Er is alleen 1 ding, deel 2 heeft, 2 delen. Ik had tijdens het opnemen per ongeluk op de stop recording knop gedrukt, dus ik moest opnemen vanaf mijn laaste punt. Daarom krijgt deel 2, 2 videobestanden. Oja als je meer informatie wilt over wat een object doet moet je het volgende doen: 1. Zorg dat MSDN staat geinstalleerd, als dat nog niet het geval was. 2. Ga in VS 2003 naar Dynamic Help of druk op F1. 3. Aan de rechterkant komt dan de dynamic help te staan, klik dan op een object (aan de linkerkant, de toolbox) en je ziet in de dynamic help wat het object is, blader dan door naar ....Members om te kijken wat voor dingen je in de code kan zetten. C&C graag. Oja eigen gemaakte programmatje's kan je ook wel hier laten zien. Hmmm.... het duurt toch wat langer dan verwacht. Ik moest namelijk ook nog rijden (rijlessen bedoel ik ) en nog naar de AH. Ik denk toch dat ik het morgen upload. Bewerkt: 6 februari 2006 door TommieguN Reageren
TommieguN Geplaatst: 8 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 Deel 2: Deel 2 Reageren
Crifox Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 Zet hem ff ergens anders, als bijalge in de post bijv. je kan ze namelijk niet allebei in 1 dag downen Reageren
TommieguN Geplaatst: 12 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 Zet hem ff ergens anders, als bijalge in de post bijv. je kan ze namelijk niet allebei in 1 dag downen Zoals waar? Reageren
ironmode Geplaatst: 15 februari 2006 Rapport Geplaatst: 15 februari 2006 (bewerkt) goeie Bewerkt: 8 februari 2011 door ironmode Reageren
ironmode Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 (bewerkt) wat? Bewerkt: 8 februari 2011 door ironmode Reageren
ironmode Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 (bewerkt) bedankt! Bewerkt: 8 februari 2011 door ironmode Reageren
The Mafia Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 Kiranbraamniet dubbelposten bewerk je eerste bericht. Reageren
TommieguN Geplaatst: 21 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 Kiranbraamniet dubbelposten bewerk je eerste bericht. Dat doe jij nu eigenlijk ook , nou ok. Spammen dan, officieel gezien. (Hint: Stuur hem/haar een PM) wat vind je van mijn programma ? werkt het ?hier een rapidshare link. http://rapidshare.de/files/13668840/Reserv...test__.rar.html kan iemand hem testen ? ! mooie tuto's Tommie, en een geweldige stem smile3.gif nope.gif Ik kijk er wel ff naar! En ja zoals ik al gezegd had, mn stem is idd anders dan normaal, lees webcamrecorder. www.megaupload.com Megaupload is niet mijn favoriet, maargoed, daar zal ik het ook uploaden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.