ironmode Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 (bewerkt) wat vond je Bewerkt: 8 februari 2011 door ironmode Reageren
X-Zero Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 Geweldig....Wat een tekst "Uhm....hallo...ik ben Thomas beterbekent als Thommiegun van HET gtaforum. Wat moest ik lachen. Reageren
ironmode Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 (bewerkt) hehe... Bewerkt: 8 februari 2011 door ironmode Reageren
TommieguN Geplaatst: 28 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Geweldig....Wat een tekst "Uhm....hallo...ik ben Thomas beterbekent als Thommiegun van HET gtaforum. Wat moest ik lachen. Hoort dit programma al op je computer te staan? Want ik heb wel visual studio op mijn computer staan... <is dat het dan? Of moet je het ergens downloaden? greetz, crazy ceezy ps.leuke stem heb je trouwens Ja ik weet het, maar zoals ik al erneer gezet heb, de stem vervaging komt doordat ik de microfoon van mn webcam gebruikte. Je hebt het programma inderdaad nodig van te voren. Hierkan je alle versies bekijken Ditis een gratis, maar minder goede versie. Geweldig....Wat een tekst "Uhm....hallo...ik ben Thomas beterbekent als Thommiegun van HET gtaforum. Wat moest ik lachen. Asjeblieft, post ff wat nuttige posts. En nee ik heb nog steeds niet naar jou proggie gekeken, sorry. hehe... ook zoeits : ZOOOOh. Iedereen maakt foutjes.. maar verder goede tuto Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.