Crappy-Apple Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2006 (bewerkt) kan je heel de gamplay van sa doen ? als dat niet ga kan je dan dat met die homies er in stoppen en de grafitie ??? pleazs op gta games kan je de mogelijkheeden zien Bewerkt: 22 januari 2006 door hydra-hunter-cheata Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
007 RoadRunner Geplaatst: 22 januari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2006 (bewerkt) Gang recruiting is geloof ik SCM (weet dat nie zeker) en geen graffity want het word een waarschijnlijk Mafia story Bewerkt: 22 januari 2006 door 007 RoadRunner Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crappy-Apple Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2006 (bewerkt) wat beteekend csm of zooiets Bewerkt: 22 januari 2006 door hydra-hunter-cheata Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
007 RoadRunner Geplaatst: 22 januari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2006 Dat is het script waar de missie's in staan en welke huizen je kan kopen en waar auto's geparkeerd staan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crappy-Apple Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2006 kan je ni zooiets er in steeke da ge zooals in sa kleere kunt kope haar verander enz... en een FIETS ??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
007 RoadRunner Geplaatst: 22 januari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2006 Daar heb ik geen verstand van. Vraag Teuntjuh maar, hij heeft daar meer verstand van Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
007 RoadRunner Geplaatst: 24 januari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2006 We hebben een nieuwe site! Het is http://www.gtastateofliberty.com Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Matiscus Geplaatst: 24 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2006 Een engine veranderen vind ik echt helemaal niks. Ik vind dat je R* dan misbruikt. Eerst gebruik je hen engine. En dan als je zelfstandig genoeg bent. Gebruik je een andere engine. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
007 RoadRunner Geplaatst: 24 januari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2006 De mod wordt er wel beter van en zo blijft VC modding nog in terk. Want je kan nu meer dan met san Andreas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crappy-Apple Geplaatst: 24 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2006 (bewerkt) yep das waarr vc is naar mijn mening altijd de gta geweest waar ik het meeste plezier aan heb gehad en dan een nieuwe enegie is nog beter Bewerkt: 24 januari 2006 door hydra-hunter-cheata Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
007 RoadRunner Geplaatst: 24 januari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2006 De mod wordt er beter van en kan véél meer dan San Andreas en ik vind dat helemaal geen misbruik want het is en blijft GTA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crappy-Apple Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2006 (bewerkt) zijn er nog meer sites van gta sol Bewerkt: 25 januari 2006 door hydra-hunter-cheata Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
007 RoadRunner Geplaatst: 25 januari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2006 nee, we hebben nu alleen nog het .com domein en de andere zijn opgeheven Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crappy-Apple Geplaatst: 26 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2006 wanreer komen er nog eens nieuwe screens want op gtaforums is het top pic geloten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
EXIT Geplaatst: 26 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2006 volgens mij heeft jullie MOD meer sucses op GTA SA want ik (en nog meerdere) hebben VC al lang van hun computer verwijderd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.