Jump to content

GTA: State of Liberty


007 RoadRunner

Recommended Posts

Lionel, is het niet verstandiger om aan één mod tegelijk te werken ? Je weet wel wel waarover ik het heb, he

4ali1, het is ook nog maar een beta dus het stikt van de bugs :Y

Bewerkt: door Blaster27
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 263
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 007 RoadRunner

    38

  • Crappy-Apple

    35

  • Blastov

    28

  • joopykoopy

    16

- Is deze mod voor San Andreas? Of voor Vice City? Zo ja, waarom gebruik je dan de San Andreas HUD?

- Kan ik hem spelen op San Andreas of moet ik Vice City geinstalleerd hebben?

- Is de mod al te downloaden en zo nee, wanneer wel?

Link to comment
Delen op andere websites

- Is deze mod voor San Andreas? Of voor Vice City? Zo ja, waarom gebruik je dan de San Andreas HUD?

- Kan ik hem spelen op San Andreas of moet ik Vice City geinstalleerd hebben?

- Is de mod al te downloaden en zo nee, wanneer wel?

- Hij is voor Vice City, maar waarvoor de SA HUD gebruiken weet ik niet...

- Je moet Vice City geinstalleerd hebben.

- Er is een 2de beta alreeds uit. GTA SOL website

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

- Is deze mod voor San Andreas? Of voor Vice City? Zo ja, waarom gebruik je dan de San Andreas HUD?

- Kan ik hem spelen op San Andreas of moet ik Vice City geinstalleerd hebben?

- Is de mod al te downloaden en zo nee, wanneer wel?

- Hij is voor Vice City, maar waarvoor de SA HUD gebruiken weet ik niet...

- Je moet Vice City geinstalleerd hebben.

- Er is een 2de beta alreeds uit. GTA SOL website

:cya:

Lekker is dat dan want Vice City werkt bij mij niet meer...

Ik snap niet waarom Vice City gebruikt wordt, dat betekent dan ook dat je geen kleding kan wisselen enz....

Link to comment
Delen op andere websites

Op het eerste gezicht niet nee,

Maar Mc-Kay, de leider van de mod is bezig met een gemodde engine voor vc, deze word nog krachtiger als die van SA. Dat wil zeggen dat allles wat je in SA kan doen later ook in VC kan doen, ofwel in GTA: State of Liberty en GTA: Mafia Stories. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Op het eerste gezicht niet nee,

Maar Mc-Kay, de leider van de mod is bezig met een gemodde engine voor vc, deze word nog krachtiger als die van SA. Dat wil zeggen dat allles wat je in SA kan doen later ook in VC kan doen, ofwel in GTA: State of Liberty en GTA: Mafia Stories. :Y

Dat lijkt me sterk, maarja eerst zien dan geloven. :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Op het eerste gezicht niet nee,

Maar Mc-Kay, de leider van de mod is bezig met een gemodde engine voor vc, deze word nog krachtiger als die van SA. Dat wil zeggen dat allles wat je in SA kan doen later ook in VC kan doen, ofwel in GTA: State of Liberty en GTA: Mafia Stories. :Y

Dat lijkt me sterk, maarja eerst zien dan geloven. :klap:

Er zijn echt heel slimme mensen die echt alles kunnen, je zal versteld staan wat ze allemaal wel niet weten over games maken. Wie weet is dat zijn beroep wel ;).

Link to comment
Delen op andere websites

hey crew van dit mod, ik heb vanmorgen dit mod gedownloaden en ik weet dat het nog een beta versies maar ik heb een paar goede foutjes gezien van dit mod, hier de lijst, hopelijk heb jij eer wat van ;)

zijn de texture van dit stenen niet wat te groot?

1

2

fout op de boot jacht van Cortez bij de soort stuntpark nabij VC strand

verkoper die vriest? :puh: of gaan jullie nog een levende pop insteken zoals die van GTA SA?

waar is het gebouw waarbij jij in VC besturen met mini heli en bommen erin leggen tegen de tijd en ontploft als het gelukt is waar is die gebouw?

jeep Bobcat met kleine wielen? ^^

nu effe over de tunnels die vol met water staan

1 - 2 - 3 - 4 - carshow VC

nu over enkele gaatjes of foutjes ofzo

1) tunnel VC strand - ingang naar tunnel VC strand - waar is de bar van de stoere motorrijders in Downtown, VC???

ingang nabij de legerbasis in VC, naar superlange brug over water, gras in plaats van straat? :puh: - skimmer op midden van straat??? :? - gaatje in de grond bij de docks van boten (niet in VC)

zie de plafond, daarboven de plafond staan enkele bomen mss iets hoger zetten zodat niet zichtbaar daar onder de grond??? - ghostcars van "State of Liberty"? :bonk: ^^ - waar is de brug??? ^^ er staan 3 van dit palen in de zee

nu effe over de sommige kruispunten, texturen nog niet verwisseld misschien?

1) airport VC, er zijn nog een paartjes - kruispunt nabij carshowroom en airport VC

MAAR ik heb goede nieuws voor jullie de crew van dit mod, geleficteerd met de grote mapping er staan anders wel een paar foutjes overal, en ook een paar gebouwen zijn best wel heel mooi afgewerkt vb die in Liberty city in Staunton waarbij GTA3 Asuka Miguel mishandelt enz.. staat er nu een heeel mooi gebouw vind ik :*D en ik heb dan ook een mooie screen ^^

GTASA-LVC2006-04-0916-01-40-40.jpg

Bewerkt: door SWYV
Link to comment
Delen op andere websites

das wel kut, ik zag die tunnel van VC strand "WOW tzal zeker sjiek onder water rijden" en met moto heeeel erg hard gereden en toen ik naar beneden reed opeens zag ik water ik dacht dan "Ochdjeezes wat doet die water daar en joep in water damn ^^ maar ik hoop dat dit mod heel later veel beter wordt ook vind ik hem toch wel sjiek maar ik dacht dat GTA SA er ook in zit of niet?

Link to comment
Delen op andere websites

:cya: ze hebben al een patch gemaakt dat de tunel niet meer onder water staat :*D kijk op gtaforums.com=>editin di...=>map=>gta sol reales bete (of zooiet) en daaar staat de patch

ik denk dat je hem ook in gtagarage kan down.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...