Jump to content

GTA: State of Liberty

Recommended Posts

• Reacties 262
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• 007 RoadRunner

38

• Crappy-Apple

35

• Blastov

28

• joopykoopy

16

Geplaatst:

hee ik vind de beta erg vet!!!!

maar ik heb nu een bugje gevonden: als je tegen de politie aanrijdt en die komen achter je aan loopt de game gelijk vast ik weet niet of iedereen daar last van heeft maar ik wel

gr clifdon

Geplaatst: (bewerkt)

Van die wist ik nog niks, ik zal het doorgeven

Vanaf vandaag wordt SA geconvert!

Dus nog even en we hebben hel de GTA3 serie in de mod!

Bewerkt: door 007 RoadRunner
Geplaatst: (bewerkt)

LETS GET THE PARTY START !!! echt goed voor het te vermelde !!!

maar euhh.... is LC dan al klaar ?

Bewerkt: door hydra-hunter-cheata
Geplaatst:

Er zijn nog wel wat problemen met de paths enzo maar dat weerhoud ons niet om SA er nie in te zetten

Geplaatst:

Ik heb de beta eens gedownload, en het zag er goed uit allemaal, erg groot! Alleen de draw distance staat echt verrot laag. Als je met een heli erover heen vliegt ziet je allemaal water, en dan pas zie je de weg.

Geplaatst:

ik wil de beta best downloaden maar is die ook voor GTA SA of alleen voor GTA VC? ik hoop SA want VC heb ik niet meer :(

Geplaatst:
ik wil de beta best downloaden maar is die ook voor GTA SA of alleen voor GTA VC? ik hoop SA want VC heb ik niet meer :(

spijtig voor vc maar ik ga een mod met iemand maken dat dat voor sa .

Geplaatst:

maar een vraagje word de hydra toegevoegd? ik hoop het het is mijn lievenlings :*D en nog een kleine word de hoogte limiet nog hoger dan GTA SA of even hoog?

Geplaatst:
maar een vraagje word de hydra toegevoegd? ik hoop het het is mijn lievenlings :*D en nog een kleine word de hoogte limiet nog hoger dan GTA SA of even hoog?

een hydra is hardcore .EXE dus moeilijk maar Mc-kay kan dat wel

Geplaatst:

hydra, de hydra is gewoon een model in de gta3.img uiteraad ziet het er in vc een stuk minder mooier uit

Trouwens dat noem je hardcoded in de xe niet hardcore exe.

Oja Mc-Kay is bezig met een script dat hety converteren van sa models naar vc makkelijker maakt. :)

• 2 weken later...
Geplaatst:

Mensen, een oproep!

GTA: SOL heeft converters nodig die SA naar VC kunne converten. Als je interesse hebt meld je dan AUB aan bij Mc-Kay @ gtaforums.com.

Geplaatst:
Mensen, een oproep!

GTA: SOL heeft converters nodig die SA naar VC kunne converten. Als je interesse hebt meld je dan AUB aan bij Mc-Kay @ gtaforums.com.

hey mss. wil ik wel in de zomer-vakantie mee doen maar ik kan wel modden in 3ds maar convrenteren als je nu eens een tut makt dan leer ik het in 1 uurtje en kan ik me doen :sigaar:

ps : ik zou zelf héééél graag mee doen !

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...