AmsterdamBoy Geplaatst: 30 januari 2006 Rapport Geplaatst: 30 januari 2006 Wat is er eigelijk bij GTA Rally Island? (maar een vraag) Reageren
Blastov Geplaatst: 30 januari 2006 Rapport Geplaatst: 30 januari 2006 Landschap, bos, zand, bomen, huizen, 'rally' track, missies dat volgens mij Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 Landschap, bos, zand, bomen, huizen, 'rally' track, missies dat volgens mij Tja naast Rally islands wat zijn die anderen? Niet SA LC en VC maar de andere. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 (bewerkt) Gewoon wat andere 'Fun' eilanden. Bewerkt: 1 maart 2006 door .Tales. Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 (bewerkt) gewoon wat andere 'Fun' eilanden Daar kom je nu laat mee want ik wist het al Bewerkt: 5 februari 2006 door AmsterdamBoy Reageren
Samurai Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 Deze lijkt me heel tof. Ik ga zeker VC kopen Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 De mod ziet er tof uit maar met SA kun je er nog zoveel meer uithalen. Ik kan er met mijn pet niet bij waarom jullie de VC engine gebruiken terwijl er een 4x zo goede engine voor je neus ligt.... Helaas zal ik deze mod dus niet kunnen spelen omdat mijn PC te snel voor VC is.... Reageren
DaBeast Geplaatst: 9 februari 2006 Rapport Geplaatst: 9 februari 2006 Goede grap, te snel voor VC. Zoiets bestaat aleen bij de oude DOS games, aangezien VC geen DOS game is... . Wat voor iets heb je dan? 486 ? Just kidding. Nee serieus??? Ze gebruiken VC omdat ze: 1) De engine hebben gemod zodat je zelfs meer als in SA kan doen (kwa modding). 2) Er is nog geen path editor . Greetz Reageren
007 RoadRunner Geplaatst: 11 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 Ik heb maar wat screens aan het begin gepost. Enjoy! Reageren
teuntjuh Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 (bewerkt) Nou, we gebruiken de Vice City engine om de volgende redenen: 1. De San Andreas engine is vrijwel onmogelijk om te hacken, omdat er veel meer dingen zijn waarmee je rekening moet houden, de persoon die de VC boundary hack maakte heeft er veel moeite mee en dus kunnen we daar niet VC, LC, Mainland Liberty, en SA tegelijk in zetten. 2. We zouden alle DFF's moeten converteren en de collision files ook. 3. De VC engine heeft net zoveel mogelijkheden, vrijwel alles valt te coden of the memory hacken. Alles ziet er mooi uit, check de topics op GTAForums.com en verbaas je. Het gaat goed! EDIT: Als jullie geluk hebben zal er snel wat van de storyline (die ik verzin met Wiredwizard) te zien zijn in tekst. Cool topic Roadrunner, nog niet gezien! Bewerkt: 11 februari 2006 door teuntjuh Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 maar julie gaan toch een heele nieuwe engine er in stoppen dus wa moete u nu zorge maaken over dat het op vc is ??? Reageren
DaBeast Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 Neen hoor . Het is eigenluk een tweede exe. omdat je de originele exe niet in een mod mag bijvoegen. Greetz Reageren
teuntjuh Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 We gaan pas met een andere engine werken als de Vice City versie van de mod helemaal af is, anders heeft het ook niet veel nut zo'n groot project te starten, als je al weet dat je een andere engine gaat gebruiken. We zijn nu bezig met map bugs eruit te halen en paths/parked cars aan Liberty City toe te voegen. Reageren
jay-7 Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 wanneer komt de beta uit..? Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 01 06 06 datum dus 1 juni 2006 ongeveer staat op gtaforums.com Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.