Jump to content

GTA: State of Liberty


Recommended Posts

  • Reacties 262
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 007 RoadRunner

    38

  • Crappy-Apple

    35

  • Blastov

    28

  • joopykoopy

    16

Geplaatst:
Landschap, bos, zand, bomen, huizen, 'rally' track, missies dat volgens mij :puh:

Tja naast Rally islands wat zijn die anderen?

Niet SA LC en VC maar de andere.

Geplaatst: (bewerkt)
gewoon wat andere 'Fun' eilanden

Daar kom je nu laat mee want ik wist het al :puh:

Bewerkt: door AmsterdamBoy
Geplaatst:

De mod ziet er tof uit maar met SA kun je er nog zoveel meer uithalen.

Ik kan er met mijn pet niet bij waarom jullie de VC engine gebruiken terwijl er een 4x zo goede engine voor je neus ligt....

Helaas zal ik deze mod dus niet kunnen spelen omdat mijn PC te snel voor VC is....

Geplaatst:

Goede grap, te snel voor VC.

Zoiets bestaat aleen bij de oude DOS games, aangezien VC geen DOS game is... :puh: .

Wat voor iets heb je dan?

486 :puh: ? Just kidding.

Nee serieus???

Ze gebruiken VC omdat ze:

1) De engine hebben gemod zodat je zelfs meer als in SA kan doen (kwa modding).

2) Er is nog geen path editor ;) .

Greetz :sigaar:

Geplaatst: (bewerkt)

Nou, we gebruiken de Vice City engine om de volgende redenen:

1. De San Andreas engine is vrijwel onmogelijk om te hacken, omdat er veel meer dingen zijn waarmee je rekening moet houden, de persoon die de VC boundary hack maakte heeft er veel moeite mee en dus kunnen we daar niet VC, LC, Mainland Liberty, en SA tegelijk in zetten.

2. We zouden alle DFF's moeten converteren en de collision files ook.

3. De VC engine heeft net zoveel mogelijkheden, vrijwel alles valt te coden of the memory hacken.

Alles ziet er mooi uit, check de topics op GTAForums.com en verbaas je. :*D Het gaat goed!

EDIT: Als jullie geluk hebben zal er snel wat van de storyline (die ik verzin met Wiredwizard) te zien zijn in tekst.

Cool topic Roadrunner, nog niet gezien!

Bewerkt: door teuntjuh
Geplaatst:

maar julie gaan toch een heele nieuwe engine er in stoppen dus wa moete u nu zorge maaken over dat het op vc is ???

Geplaatst:

We gaan pas met een andere engine werken als de Vice City versie van de mod helemaal af is, anders heeft het ook niet veel nut zo'n groot project te starten, als je al weet dat je een andere engine gaat gebruiken. We zijn nu bezig met map bugs eruit te halen en paths/parked cars aan Liberty City toe te voegen. :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...