AmsterdamBoy Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2006 01 06 06 datum dus 1 juni 2006 ongeveer staat op gtaforums.com Verwacht maar 2007 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
007 RoadRunner Geplaatst: 14 februari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2006 Nee hoor! Geen 2007! De teamversie is al uit en daar zitten niet veel bugs meer in dus het zal wel binnekort komen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blastov Geplaatst: 14 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2006 Nee hoor! Geen 2007!De teamversie is al uit en daar zitten niet veel bugs meer in dus het zal wel binnekort komen Waneer is de vernieuwde boundaries hack eigenlijk klaar ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crappy-Apple Geplaatst: 14 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2006 in de team versie zit daar de nieuwe engine in ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
chrisie-boy Geplaatst: 14 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2006 stop er alsjeblieft een hummer h2 in Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
teuntjuh Geplaatst: 14 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2006 Nee, de nieuwe engine doen we pas wanneer de VC versie klaar is, en alsjeblieft mensen, we zijn met een total conversion bezig, niet met een automod, dus als je er auto's in wil, moet je ze er zelf bijzetten... We gaan wel een mixje maken van auto's die goed bij de mod en zijn storyline past, maar zoals het er nu voorstaat alleen maar GTA auto's. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
007 RoadRunner Geplaatst: 22 februari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2006 Spijtig nieuws wiredwizardz en ik hebben besloten voor onbepaalde tijd het modding werk neer te leggen. Dus voor al mijn andere mods, hiervoor geldt hetzefde Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Follow Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2006 (bewerkt) Yippie, deze mod ga ik zeker downloaden, heb geen geduld. Edit: Oh, ik had de derde pagina nog niet gelezen, heb ik weer Bewerkt: 25 februari 2006 door Follow Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crappy-Apple Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2006 (bewerkt) zoals ik weer eens vraag kan er een fiets in worden gezet ? edit : voor de mensen die niet op gtaforum kijken hier de spec. van gta sol : 1. Running Windows Win2k/SP4 - XP/SP2 2. Latest version of Direct X (Dec 2005) 3. P4/AMD 3.0Ghz or better 4. ATI/GForce (128Mb/256Mb) 5. 512Mb+ of ram 6. 5Gigs of Harddrive space. ( je moet dus al een goede procesor heben ) hier nog iets raar : 1 van hun nieuwste screens waar een tunel is naar heel de steden van de mod en er staat naar ls en lv en sf ??? dus sa komt er ook in ?? als da is dan zou ik zot worde want da zou gewoon te leuk zijn hier is de screen hier nog wat screens van de tunel : Bewerkt: 27 februari 2006 door hydra-hunter-cheata Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blastov Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2006 (bewerkt) Dat sa erin zit is al langer bekend, Die specs slaan trouwens helemaal nergens op, het draait op de vc engine dus het heeft niet veel meer nodig dan het orgineel. Mooie screens trouwens Bewerkt: 28 februari 2006 door Blaster27 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crappy-Apple Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2006 Dat sa erin zit is al langer bekend,Die specs slaan trouwens helemaal nergens op, het draait op de vc engine dus het heeft niet veel meer nodig dan het orgineel. Mooie screens trouwens eeeuuhh..... het staat op gtaforums.com en het staat in de hooftpost van gta sol die mc-kay heeft getypt dus het zal wel waar zijn tenzij hij liegt over zijn ijgen mod Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blastov Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2006 Nouja, het zal wel waar zijn. Ik zie in de hoofdpost dat er 26feb ene beta is uitgekomen. Weet iemand mischien waar die te downloaden is ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorge_F Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2006 Nouja, het zal wel waar zijn. Ik zie in de hoofdpost dat er 26feb ene beta is uitgekomen. Weet iemand mischien waar die te downloaden is ? Waarschijnlijk staat die op gtagarage.com, maar ik weet het niet zeker;). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AmsterdamBoy Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2006 Spijtig nieuws wiredwizardz en ik hebben besloten voor onbepaalde tijd het modding werk neer te leggen. Dus voor al mijn andere mods, hiervoor geldt hetzefde Dus die GTA SOL gaat ook stoppen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blastov Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2006 Ik denk het niet, ze hebben pas nieuwe screens laten zien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.