Matiscus Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 maart 2006 Wat wil je daarmee zeggen ? Dat is heel leuk dat die dat kan maar wat heeft dat na aanledidng van mij bericht ?Ontropic: SOL werkt Hij is wel leuk maar er valt nog steeds vrij weinig te doen Is altijd in het begin van een MOD dat er niet veel te doen valt... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crappy-Apple Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 maart 2006 Wat wil je daarmee zeggen ? Dat is heel leuk dat die dat kan maar wat heeft dat na aanledidng van mij bericht ? Ontropic: SOL werkt Hij is wel leuk maar er valt nog steeds vrij weinig te doen Is altijd in het begin van een MOD dat er niet veel te doen valt... hoor ik het goed ?? BEGIN VAN MOd de mod is al lang bezeig zene ps : ze gaan voorlopig heel snel vooruit met hun progres Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gybrus Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 maart 2006 Stoere mod eg waar. Lijkt me wel lol als r* het van jullie overkoopt en dan released als de nieuwe gta.lol... maar dat gaan ze denk ik niet doen. maar keep up the perfeckt work. greets gybrus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AmsterdamBoy Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 maart 2006 Is deze mod nog in maak? Of ben ik nou zo dom aan het kijken? Sinds Roadrunner en Wizkidz weg is? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blastov Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 maart 2006 Ja deze is nog in de maak Ze zijn onder andere nog bezig met de boundaries hack te verbeteren, Zoals functies die SA heeft en een online functie met 7 modes en 128 players Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Miyamoto Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2006 Woohoo! Er is een beta uit van GTA SOL!!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2006 Dat is allang bekend. En dat is SPAM ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
clifdon Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2006 wooow relaxt ik hoop dat het lukt om het te maken lijkt me topie jmmr dat ik er niet goed in ben want met een beetje geluk kan ik een klein slecht huisje maken maar dan houd het op :'( en niet laggen greetz clifdon en succes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorge_F Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2006 Wat wil je daarmee zeggen ? Dat is heel leuk dat die dat kan maar wat heeft dat na aanledidng van mij bericht ? Ontropic: SOL werkt Hij is wel leuk maar er valt nog steeds vrij weinig te doen Is altijd in het begin van een MOD dat er niet veel te doen valt... hoor ik het goed ?? BEGIN VAN MOd de mod is al lang bezeig zene ps : ze gaan voorlopig heel snel vooruit met hun progres Hij bedoeld dat er in de beta nog niet veel interessants zal staan dan een paar gebouwen geconverteerd. Er zijn dus geen missie's etc en waarschijlijk ook geen auto's. De mod mag dan nog wel lang bezig zijn, maar een mod helemaal afmaken duurt zeer lang. Dan is de tijd dat ze er nu mee bezig zijn nog helemaal niks. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
teuntjuh Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2006 We hebben de eerste 6 missies (de missies die in de beta zullen voorkomen) af, maar we moeten de peds van de missies nog converteren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
clifdon Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2006 (bewerkt) ik vind het perfect wat jullie doen echt gaaf iedee ik hoop dat het lukt het helemaal te maken en dat het niet alleen bij beta blijft maar als ik jullie zow hoor komt dat goed ik vind julie echt zo goed ik ben dan nog een mega n00b tewijl ik toch al best wel wat kan nou veel succes en ik hoop dat ik die beta en de echte verzie nog kan spelen EDIT: maar als ik zo het topic lees kiunnen jullie gwn een héél spel maken kunnen jullie dat dan niet op de markt krijgen zou echt wel vet zijn wordt waarscheinlijk erg lastig maar oke Bewerkt: 23 maart 2006 door clifdon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
007 RoadRunner Geplaatst: 28 maart 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2006 Ik heb nu pww en als ik die beter doe dan de vorige zou ik mischien weer kunnen modden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
teuntjuh Geplaatst: 31 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2006 Er is een nieuwe beta uit! Fixes: Geen crash meer als je auto flipt of ergens tegenaan rijdt. Mainland Liberty is veel groter. Veel meer. Check it out! @007: Cool, man! Ik hoop dat je je proefwerken goed maakt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lionel Geplaatst: 6 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2006 Kan ik ook nog helpen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangster007 Geplaatst: 6 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2006 (bewerkt) de eerste missie doet het niet er zijn soldaten die je aanvallen maar ik dood ze allemaal maar opeens staan ze weer in de zelfde plek Bewerkt: 6 april 2006 door 4ali1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.