Zinu Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 Waar kan ik een boot vinden buiten alle missies? Ik heb al gelezen dat je 'm ergens bij Staunton kunt vinden maar ik heb overal in de buurt van die ferry gekeken maar niks! Reageren
Dizzee Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 Boten kan je bij de haven op Staunton vinden. Je hebt een baan die naar beneden lijdt naar de haven. Die bevindt zich naast die hoge autogarage naast je hide-out. Reageren
quinton Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 er is ook een politieboot aan het einde van een van de opstijplaatsen op het vliegveld Reageren
LucasV Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 Volgens mij is de enige plek waar je boten kan vinden bij de haven van Staunton en die politieboot. Ik had eerst er ook eventjes naar gezocht. Reageren
blackdog Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 lag er nou nog speedboot bij de landingsbaan van het vliegveld volgens mij wel Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 26 januari 2006 Rapport Geplaatst: 26 januari 2006 ik heb ook een boot gezien aan de west kant van stountun maar bij portland geloof ik ook hoor Reageren
Mr. Vriecetti Geplaatst: 26 januari 2006 Rapport Geplaatst: 26 januari 2006 bij port land komt ie pas als je alle verhaal misies heb gedaan Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 26 januari 2006 Rapport Geplaatst: 26 januari 2006 bij mij niet hoor alleen als ik stounton heb vrij gespeeld dan wel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.