Sh Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 ff een eenvoudige vraag, waar kan ik een rhino vinden (een tank dus) Bij voorbaat dank Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 (bewerkt) Op de legerbasis in de Woestijn kun je een Rhino vinden. Deze staat in een soort loods waar ook de vliegtuigen van je vliegschool staan. Als je het spel 100% hebt uitgespeeld zal er ook een Rhino spawnen onder de brug in de Grove St. Er Rhino ziet er zo uit, we proberen zo snel mogelijk alle locaties van de wagens op WiKiGTA te zetten. Als je dan op het voertuig klikt, dan zal er ook een zie je een plattegrond met bolletjes waar de Rihno's staan. Je kunt ze ook spawnen met een cheat. PC: AIWPRTON PS2: Circle, Circle, L1, Circle, Circle, Circle, L1, L2, R1, Triangle, Circle, Triangle Bewerkt: 19 januari 2006 door Ruurd31 Reageren
Silverwing Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 Als je 6 sterren hebt komen er Rhino's achter je aan, maar het is natuurlijk erg gevaarlijk. Dan kan je er een stelen. De beste manier is voor in Area 69 snel de Rhino te stelen en direct naar je vliegveld rijden, vervolgens de Rhino in je garage plaatsen en snel saven ( dan zijn je 6 sterren weg ). Je kan natuurlijk ook cheaten. de cheat van de Rhino kan je op GTAGames vinden uiteraard. EDIT Te laat... Reageren
Sh Geplaatst: 19 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 oke ga ik proberen want ik heb hem denk nodig voor de viglante missies want die autos ontlpoffen steeds van mij Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.