Froop Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 (bewerkt) Comments? Bewerkt: 19 januari 2006 door Froop Reageren
Achille Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 Mooi, weet niet hoe je op zulke ideeën komt maar het ziet er in elk geval erg mooi uit! 9/10 Reageren
Slimm Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 Vind hem niet echt geweldig, plaatje van een metro (zie niet erg veel veranderingen), met grote en niet zo mooie tekst erop. 5/10 Reageren
Typhoon Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 Volgens mij heb je wel een lichteffect erin gedaan ofniet? Hij is wel mooi! Vooral die tekst... Maar ik vindt die metro niet echt speciaal. Dus 7,5/10 Reageren
Froop Geplaatst: 19 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 Ik heb veel geblurred, gebrusht, sharpened, dodged, burned en dat soort stuff. Dit is de originele. Maar het gaat ook om het resultaat, niet om de handelingen. In totaal 13 layers. Reageren
The Italian Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 Ik vindt hem wel speciaal vooral als je de originele plaatje ziet dat is het een hele verschil 9/10 Reageren
Silverwing Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 Voor zoveel effecten gedaan te hebben, zie je weinig verschil... Het enigste wat je kan zien is het blur effect... 13 layers voor dat? Sorry, je kan beter. 4/10 Ook de text ziet er niet uit. Reageren
Slimm Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 Ik heb veel geblurred, gebrusht, sharpened, dodged, burned en dat soort stuff. Dit is de originele. Maar het gaat ook om het resultaat, niet om de handelingen. In totaal 13 layers. Dat weet ik ook wel, en ben ik het ook met je eens. Ik bedoelde meer dat ik het niet echt een grote verandering vond, het lijkt alsof de kleuren alleen iets grauwer zijn geworden, hetzelfde effect zou je krijgen met Hue/Saturation. Ook vind ik; Made By Froop op een sig niet passen, als je je eigen naam erop zet lijkt dat me duidelijk. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.