Swedish Power Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 Ik deed de code alle autos hebbe nitro Gaat ie daarna wel weer uit ? als ik de code over nieuw doe blijft ie der nog steeds : Kan iemand mij helpen Reageren
RobbertR Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 Spel afsluiten lijkt me Reageren
Swedish Power Geplaatst: 19 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 Jammer Genoeg wel Maarja bedankt Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 Die kan volgens mij niet uitgezet worden als je nog niet hebt gesaved sluit af en start opnieuw als je al gesaved hebt laad dan een andere save game dichtbij de missie waar je nu bent. Reageren
Typhoon Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 Heb je hem gesavt of niet? Zo ja gewoon opnieuw opstarten. Reageren
Swedish Power Geplaatst: 19 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 Had hem nog nie gesaft dus heb hem opnieuw op gestart Reageren
Typhoon Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 Dan moet alles weer goed zijn! Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 Ik deed de code alle autos hebbe nitro.Gaat ie daarna wel weer uit ? als ik de code over nieuw doe blijft ie der nog steeds : Na een tijdje houd de nitro altijd vanzelf op. Als je weer instapt of uitstapt kun je de nitro weer gebruiken. Als je een tijdje wacht, zal de nitrofles weer vol zijn en kun je dus weer op je nitrofles snel racen . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.