-Niels- Geplaatst: 1 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2004 eej, altijd als ik MTA wil opstarten, dan start ie op en dan zie je ff zwart en dan gaat ie weer trug naar het bureaublad. maar hij blijft onderin wel staan. en kheb er geen mods in Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 1 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2004 Wel raar maar wat voor PC heb jij? dat kunnen we misschien ff wat beter helpen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Niels- Geplaatst: 1 september 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 september 2004 Een Medion G-Force 4 Pentium 4 maar eerst deed ie het wel en nu niet meer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 1 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2004 Misschien helt het wel als je Vice City opnieuw installeert en daarna MTA weer ff opnieuw installeren. heb jij de vice city patch??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Furi0uz Geplaatst: 1 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2004 Hmm... Dit probleem heb ik zelf nog nooit gehad, denk wel dat re-installen helpt (beiden dus; Vice City & MTA). Misschien teveel troep, Spy- en/of adware op je pc? Je weet maar nooit... Werkt dit niet, dan zal ik zoeken naar een nieuwe oplossing voor je... [EDIT] Onthou ook dat patches, cracks en andere draaiende programma's soms goed dwars kunnen zitten... Verschuif je game version een keer van 1.0 naar 1.1, of andersom... Probeer alsnog Reset Game Path en sluit (de meeste) draaiende programma's en processen.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Niels- Geplaatst: 2 september 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 september 2004 thnx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.