gybrus Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 Ik ben de laatste tijd bezig met mijn runeandreas mod.(zoals de meeste weten.) en ik kreeg veel commentaar er over dat ik van plan was alle wapens te wissen.(vervangen.) nu had ik dus een idee ik maak een extra eiland genaamd the training grounds. nou ja teminste zo luid mijn idee training grounds. om ergens in runeandreas een eiland te plaatsen waar je leuke schiet missies kunt doen. het wordt een heel bebost gebied met in het midden een huisje(waar je in kan.) daar zijn wapens geplaatst en armor. je kunt kiezen uit 3 soorten missies easy. weinig vijanden. medium middel aantal vijanden. of hard veel vijanden in het bos. het eiland heb ik af ik moet er boompjes op plaatsen en mijn huisje. waarom open ik nu een nieuw topic denken jullie. nou ik was van plan om dit eerder te releasen dan heel runeandreas. dus je krijgt vele nieuwe missies(naja 3) je kunt ze steeds herhalen. nieuw eiland. ext ext. hier is een pic. Afbeelding.: ik zal mischien ook een race missie toevoegen.(heel mischien) Reageren
Typhoon Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 Doe je dit helemaal alleen? Het ziet er wel leuk uit zo! Heb je ook al ingame beelden? Succes verder! Reageren
gybrus Geplaatst: 19 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 ja ik maak het alleen.(eiland) runeandreas met een team. ik heb bijna ingame screens maar ik ben net 10 min klaar met mijn eiland. ik ga nu get gebouwtje maken.(oud krot niet echt een uitblinker.) dan ga ik alles op zijn plek zetten.bomen huisje hek eiland ext ext. maar ik ga denk ik eerts even mijn eiland op the right place zetten en kijken of hij niet te high poly is want bij triangels stond iets in 3000 en in poly iets van 1600. naja ik stuur zo'n pic in game als hij niet te high poly is. Reageren
Blastov Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Dat eiland ziet er superstrak uit, KUTGW Reageren
Matiscus Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Man het eiland is prachtig. Nu nog een klein eilandje bij met een mooie brug en het is compleet. Keep up to good work. Reageren
EXIT Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 misschien de textuur overgang beter maken Reageren
Jorge_F Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Het eiland ziet er wel goed uit alleen de textures zijn bagger :$ Reageren
gangsterties Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 hoe staat het eigenlijk met de rune andreas mod.. ?? en dat topic hier op het forum van rune andreas is ook weg of niet ?? want ik vond wel een vette mod (heb alleen het begin meejgemaakt eerste 8 pagina's of zow en toen lang hier niet meer geweest.. Groetjes mathijs Reageren
gybrus Geplaatst: 27 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2006 dikke bump nee runeandreas is dood ik vindt runescape niet meer leuk en me moddels zaten vol bugss... mischien dat ik ooit opnieuw begin. greets btw me traininggrounds is ook heel dood... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.