ballas Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 ik heb een goed vliegtuig nodig om iets uit te proberen en het gaat alleen maar om snelheid. maar wat is nu het snelste van heel sa? Reageren
Giorgo Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 Dat is de AT-400. Hier vind je er meer info over. Maar hij is echt niet goed voor stunts of dergelijke te doen. Voor stunts neem je best een Stuntplane. Reageren
SamShine Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 Maar als je meer iets kleins nodig hebt zou ik persoonlijk voor de Hydra kiezen. Reageren
ballas Geplaatst: 19 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 (bewerkt) is hij sneller dan de hydra? ik weet niet hoe het komt maar bij mij gaat die hydra echt vreselijk traag. wat moet je eigenlijk doen om hem snel te laten gaan? Bewerkt: 19 januari 2006 door ballas Reageren
SamShine Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 De wieltjes in laten klappen (op de PS2 met de R3 knop) en dan beiden joystiks recht vooruit. (en gewoon gas) Op de PC of Xbox moet je het hier maar zoeken want ik weet dat niet. Reageren
ballas Geplaatst: 19 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 ok maar als je de beide josticks vooruit doet dan maakt hij toch een achterwaardse salto? Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 WTF heb jij het over, hij vraagt toch wat het snelste vliegtuig is, en niet de snelste auto. Maar het snelste vliegtuig is een hydra. Veel succes nog. Reageren
ballas Geplaatst: 19 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 ok het is gelukt. nog 1 klein vraagje:hoe langer je de rechter joystick vooruit doet gaat hij dan sneller? Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 Nee, je hoeft als je vliegt niet de hele tijd de rechter joystick naar voren te duwen. Dus alleen sturen met de linker joystick en vliegen met het kruisje. Veel succes nog. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 Buffalo Sorry niet goed gelezen WTF heb jij het over, hij vraagt toch wat het snelste vliegtuig is, doe eens rustig !! Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 Ik doe rustig, ik zeg alleen dat hij een vliegtuig bedoeld en geen auto. Reageren
Gunslinger Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 Nee, je hoeft als je vliegt niet de hele tijd de rechter joystick naar voren te duwen.Dus alleen sturen met de linker joystick en vliegen met het kruisje. Veel succes nog. Bij grotere vliegtuigen hoef je het kruisje niet altijd in te houden. Maar bij kleintjes, zoals de Dodo, Cropbuster en de Stuntplane moet dat wel. Reageren
SilverDust Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 klik hier voor info http://nl.wikigta.org/index.php/Grand_Thef...uigen#Aircrafts Gtaboooy Reageren
.Sharingan Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 maar ik denk toch de Hydra .. hoezo denken jullie de at-400 die is toch onwijs langzaam ?! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.