ballas Geplaatst: 20 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 vind ik ook de hydra trekt ook veel sneller op. maar waar kan je de andromeda vinden? Reageren
De Huib Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 volgens mij kun je die nergens vinden en wordt ie alleen bij een missie gebruikt Reageren
Caltson Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 maar ik denk toch de Hydra ..hoezo denken jullie de at-400 die is toch onwijs langzaam ?! de at-400 lijkt traag te gaan,maar is groter van gestalte en gaat bijna evensnel Reageren
ballas Geplaatst: 20 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 hij is bij geen enkele missie gebruikt denk ik. Reageren
quinton Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 maar ik denk toch de Hydra ..hoezo denken jullie de at-400 die is toch onwijs langzaam ?! hij lijkt heel langzaam omdat hij zo groot is Reageren
ballas Geplaatst: 20 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 maar het is wel lastig als je laag wilt vliegen. Reageren
Skimmer Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 Hmm, de AT-400 is meer voor lange afstanden. Als je lekker laag wilt vliegen en stunten enzo dan is de hydra het beste Greetz Skimmer Reageren
tt boy Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 ik zou de hydra nemen die is snel Reageren
SilverDust Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 ik kan niet eens opstijgen met de AT-400 hij lijkt wel te zwaar ofzo en als ik in de lucht ben kan ik geen bocht maken dan stort ik zowat neer omdat ie zo langzaam gaat Gtaboooy Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 Dan moet je rustig aan opstijgen. Als je een beetje hoogte hebt gewonnen, kun je gewoon rechtuit met een flinke snelheid vliegen. Maar de Hydra is het makkelijkst. Met de AT-400 is het al een hele klus om dat ding uit de hangar te krijgen. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 Dan moet je rustig aan opstijgen. Als je een beetje hoogte hebt gewonnen, kun je gewoon rechtuit met een flinke snelheid vliegen. Maar de Hydra is het makkelijkst. Met de AT-400 is het al een hele klus om dat ding uit de hangar te krijgen. dat vind ik leuk of je gaat gewoon heel erg hoog vliegen ! dan kan er eigenlijk niet veel gebeuren !! Reageren
SilverDust Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 heb het nu 7 keer geprobeerd maar ik rij tegen de hekken van het vliegveld aan Gtaboooy Reageren
ZOrange Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Wel als ik het zo bekijk denk ik dat de hydra veel trager is! Maar als je Bv net boven de grond vliegt lijkt hij veel sneller Reageren
Otis B Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 ik heb het opgemeten met zo'n kilometerteller, en de hydra is op topsnelheid even snel als de at=400 alleen de hydra trekt veel sneller op en je kan er veel makkelijker mee vliegen Reageren
Naz Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 Dat is de AT-400.Hier vind je er meer info over. Maar hij is echt niet goed voor stunts of dergelijke te doen. Voor stunts neem je best een Stuntplane. Hoe stijg je op met een stuntplane? Moet je dan niet van een berg / gebouw (iets hoogs) vliegen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.